مقالات گردشگری

با مسائل رایج گلکسی واچ 4 سامسونگ و روش های برطرف آن ها آشنا شوید

در عصری که زمان به یکی از گرانبهاترین دارایی های ما تبدیل شده است، ساعت های هوشمند پیشرفته نظیر گلکسی واچ 4 سامسونگ نه تنها به ما یاری می نمایند تا بهره وری خود را افزایش دهیم، بلکه به عنوان یک همراه دیجیتال در هر لحظه از زندگی کنار ما هستند. با این حال،...

5 اردیبهشت 1403

فرودگاه بین المللی کیش سومین فرودگاه پرتردد در ایام نوروز است

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، فرودگاه بین المللی کیش سومین فرودگاه پرتردد در ایام نوروز است.

8 فروردین 1403

آیا بردن بچه ها به سینما تصمیم درستی است؟

ما به عنوان والدین نمی توانیم چیزهایی را که قبلاً در اوقات فراغت خود انجام می دادیم، رها کنیم. درست است که تصمیم های ناگهانی برای رفتن به مرکز خرید یا سینما، که زمانی فعالیت های روزمره و بدون برنامه ریزی بودند، ناگهان با آمدن بچه تبدیل به تجملات می شوند.

12 مهر 1402

عجیب ترین مسافر فضا این موجود چینی است! ، عکس

چین میخواهد گورخرماهی را به ایستگاه فضایی خود، یعنی تیانگونگ بفرستد. آزمایش هایی که از طریق این ماهی انجام می گردد به تحقیقات فضانوردان و دانشمندان یاری بسیاری خواهد نمود.

4 مرداد 1402

کتاب ستارۀ باران در روستای چهارروستایی گناوه رونمایی می گردد

به گزارش خبرنگاران در گناوه، این آیین رونمایی عصر سه شنبه با حضور زهره زنگنه یوسف آبادی (داستان نویس)، زهره سعدزاده (داستان نویس) و خدیجه نظری نویسندۀ کتاب ستارۀ باران در کتابخانه عمومی روستای چهارروستایی برگزار خواهد شد.

12 تیر 1402

شروع سفر رئیسی به ونزوئلا، نیکاراگوئه و کوبا از یکشنبه آینده

رئیس جمهور یکشنبه آینده به منظور تداوم سیاست تقویت روابط با کشورهای همسو و دوست و ارتقای سطح همکاری های مالی، سیاسی و علمی، به دعوت رسمی همتایان خود در راس یک هیئت عالیرتبه، به سه کشور ونزوئلا، نیکاراگوئه و کوبا سفر خواهد نمود.

20 خرداد 1402

دوستی را از این پرنده یاد بگیرید

محققان در گذشته در آنالیز های روی فلامینگو ها به این نتیجه رسیده بودند که این پرندگان زیبا، دسته ها و گروه های دوستی مختلفی دارند و اخیرا معلوم شده است که این پرندگان باهوش، دسته های دوستی خود را بنابر ویژگی های ذاتی یکدیگر تشکیل می دهند.

16 اسفند 1401

نهنگ چه چیزی بالا می آورد که اینقدر گران است؟ ، عکس

هر از چند گاهی ماجرای قیمتی ترین استفراغ دنیا در فضای مجازی می پیچد، ماده ای گرانبها که مدت هاست برای بشر شناخته شده است و چیز جدیدی نیست.

3 اسفند 1401

ریزش بهمن جاده چالوس را مسدود کرد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: دو لاین عبوری محور کرج- چالوس در محدوده پیچ آینه به علت ریزش بهمن مسدود شد.

23 بهمن 1401

مجسمه های پدربزرگ سنگی یکی از دیدنی های جزیره جیجو به شمار می رود

جاذبه ها/ براساس گزارشات بدست آمده، مجسمه های پدربزرگ سنگی یکی از دیدنی های جزیره جیجو به شمار می رود.

20 بهمن 1401

ساخت هواپیما هایی با پوشش پوست کوسه

شرکت هواپیمایی لوفت هانزا با همکاری شرکت فراوری کننده مواد شیمیایی بی اس اف راهی بری بهبود شرایط مصرف سوخت با استفاده ازماده ای چسبنده به نام غشای پوست کوسه پیدا نموده اند.

17 بهمن 1401

راهنمای کامل عکاسی در سفر ، چگونه عکس های زیبا بیاندازیم

سفر کردن برای بسیاری از افراد، یک تجربه به یاد ماندنی و جاویدان است؛ به ویژه اگر یک سفر تکنفره باشد. شما به دلایل مختلف ممکن است دست به سفر تکنفره زده باشید؛ سفر شما ممکن است اولین سفر بعد از طلاق باشد؛ یا اولین سفر بین المللی، سفری به مناسبت تولدتان یا...

10 بهمن 1401

برگزاری نمایشگاه منطقه ای صنایع دستی به میزبانی البرز در بهمن ماه

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، برگزاری نمایشگاه منطقه ای صنایع دستی به میزبانی البرز در بهمن ماه صورت می گیرد.

1 بهمن 1401

سفر به دشت سوسن رویایی ایذه با آژانس مسافرتی چلچراغ راه سفر

دشت سوسن، دشتی سرشار از شور زندگی و حیات است که هرساله مسافران زیادی را به سمت خود می کشاند. می توان گفت که رودخانه خروشان کارون که از کنار این دشت می گذرد علت زیبایی آن است اما به جز این چشم انداز زیبا، گل های زیبا و آسمان آبی منطقه را هم نباید فراموش کرد....

29 دی 1401

تپه نور سلطانیه یکی از جاذبه های گردشگری استان زنجان به شمار می رود

جاذبه ها/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، تپه نور سلطانیه یکی از جاذبه های گردشگری استان زنجان به شمار می رود.

27 دی 1401

کلیسای وانک اصفهان در مسیر جهانی شدن

در پی ثبت سه کلیسای ارزشمند در فهرست آثار جهانی، کوشش برای جهانی شدن سایر اماکن مذهبی ارامنه در ایران شروع شد. به گفته محمد حسن طالبیان معاون میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایران کوشش ایران این است که این آثار ارزشمند را در فهرست آثار جهانی ارامنه...

19 دی 1401

کاوش باستانی در بارگاه شمس تبریزی رونق تازه گرفت

قائم مقام میراث فرهنگی گفت: اجرای طرح ساخت بارگاه شمس تبریزی در خوی با کاوش های باستانی همراه است که در صورت پیدا شدن آثار باستانی به موزه منتقل خواهند شد. این مقاله درباره کاوش باستانی در بارگاه شمس تبریزی هست.

17 دی 1401

سوغات کهگیلویه وبویر احمد ، بهترین ها را در سفر خود تهیه کنید.

ازآنجایی که استان کهگیلویه وبویر احمد در منطقه ای کوهستانی واقع شده ، سوغات این استان بی تاثیر ازوضعیت جغرافیایی این منطقه نیست. این سوغاتی ها انواع مختلف محصولات کشاورزی را شامل می شود . برای آشنایی با برخی از سوغات یاسوج در ادامه مجله خبرنگاران را...

15 دی 1401

ایرباس ای 330 نئو؛ شرکت هواپیمایی کندر و ارائه تعریفی از تجمل سبز

معرفی روش های پایدارتر و دوستدار محیط زیست در زمینه حمل و نقل هوایی و دریایی دیگر یک جریان تجملی نبوده بلکه امری ضروری محسوب می گردد. مقررات بین المللی در هر دو بخش قرار است که سخت گیرانه تر شوند تا حرکت به سمت هدف کربن صفر در مسیر درست خود ادامه یابد.

8 دی 1401

کشف سکه انگلیسی 600ساله از طریق مورخ آماتور

کشف یک سکه طلای کمیاب در ساحل جنوبی نیوفاندلند در کانادا ممکن است روایت های تاریخی سنتی در مورد زمان تماس و ارتباط پیدا کردن اروپایی ها در آن منطقه را به چالش بکشد، زیرا دست کم مرتبط با 70 سال پیش از ورود جان کابوت کاوشگرو دریانورد به آن جزیره بوده است.

30 آبان 1401
تعداد: (293)