عکس ، پیام غافلگیرکننده ای که رونالدو از رقیب دیرینه اش دریافت کرد

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، کریستیانو رونالدو پس از دویستمین بازی خود در تیم ملی پرتغال با یک برد دیرهنگام، پیام تبریک غافلگیرکننده ای از هری مگوایر دریافت کرد.

عکس ، پیام غافلگیرکننده ای که رونالدو از رقیب دیرینه اش دریافت کرد

به گزارش وبلاگ بلاگ پو به نقل از گل، کاپیتان تیم ملی پرتغال با گلزنی مقابل ایسلند در دقیقه 90 به کمک آمد تا در ملاقات مقدماتی یورو 2024 عصر سه شنبه برد یک بر صفر را برای این کشور به ارمغان بیاورد. این رکورد صد و بیست و سومین گل ملی او بود و رونالدو برای بزرگداشت دویستمین بازی خود با نویگیتورز، ویدیویی را در اینستاگرام خود قرار داد با صحنه هایی از بهترین لحظات بازی اش مقابل ایسلند که با گلی که به ثمر رساند به اوج خود رسید.

او در کپشن این پست ویدیویی نوشت: همه چیز برای تیم و کشورمان است.

مارسلو، هم تیمی سابق او در رئال مادرید، که با او پیوند نزدیکی دارد، با سه ایموجی اظهارنظر کرد. اما دیدن اینکه مگوایر به رونالدو تبریک می گوید شگفت انگیز بود، زیرا گزارش های گسترده ای از درگیر شدن این مدافع در مبارزه قدرت با مهاجم پرتغالی در باشگاه فوتبال منچستریونایتد وجود داشت.

ملی پوش انگلیسی احساس می کرد که اقتدار او به عنوان کاپیتان شیاطین سرخ با حضور رونالدو تضعیف شده است، که منجر به شکاف بین این دو شد. با این حال، به نظر می رسد که این دشمنی گزارش شده مربوط به گذشته است، زیرا مگوایر با ایموجی کف زدن به پست رونالدو پاسخ داد: عجب دستاوردی.

رونالدو پس از رسیدن به نقطه عطف 200 بازی ملی با تیم ملی کشورش به وجد آمده بود و این موقعیت شیرین تر شد زیرا او در مکان مناسب در زمان مناسب برای گلزنی در برابر دفاع سخت ایسلند به گل رسید.

او پس از بازی گفت: خیلی خوشحالم. رسیدن به 200 بازی ملی، لحظه ای است که هرگز انتظارش را ندارید. این یک دستاورد باورنکردنی است. و البته زدن گل پیروزی آن را خاص تر می کند.

رونالدو پس از انجام تعهدات بین المللی خود به تعطیلات می رود و تقریبا یک ماه بعد در بازی محبت آمیز مقابل سلتاویگو با تیمش النصر در 17 جولای به میادین بازخواهد گشت.

  • تاریخ سازی تازه برای رونالدو | هرگز از تیم ملی پرتغال دست نمی کشم
  • ملاقات با رونالدو و خانواده اش | آرزوی یک اینفلوئنسر مشهور که محقق شد
  • ادعای جالب ستاره رئال مادرید | در عرصه های بین المللی شناخته نمی شوم جز با این کار
منبع: همشهری آنلاین

به "عکس ، پیام غافلگیرکننده ای که رونالدو از رقیب دیرینه اش دریافت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، پیام غافلگیرکننده ای که رونالدو از رقیب دیرینه اش دریافت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید