فرودگاه بین المللی کیش سومین فرودگاه پرتردد در ایام نوروز است

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، فرودگاه بین المللی کیش سومین فرودگاه پرتردد در ایام نوروز است.

فرودگاه بین المللی کیش سومین فرودگاه پرتردد در ایام نوروز است

عزت الله محمدی اظهار کرد: براساس آمارهای بدست آمده از 24 اسفند 1402 تا ششم فروردین امسال، فرودگاه بین المللی کیش به عنوان سومین فرودگاه پرتردد کشور پس از فرودگاه های مهرآباد و مشهد پیروز به جابجایی شمار زیادی از توریستان و مسافران نوروزی شده است.

وی با بیان اینکه پایانه تازه فرودگاه بین المللی کیش در حوزه صنعت توریستی با بهره گیری از تجهیزات هوشمند و ابزارهای مدرن از ظرفیتهای ارزشمندی در زمینه افزایش پذیرش مسافر هوایی برخوردار می باشد، اضافه نمود: این فرودگاه در پیک نخست سفرهای نوروزی و ظرف مدت 12 روز گذشته نسبت به پذیرش و اعزام تعداد 144 هزار و 860 نفر مسافر و توریست و ارائه خدمات فرودگاهی به توریستان اقدام کرده است.

سرپرست شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش خاطر نشان کرد: در طول زمان یاد شده با نشست و برخاست تعداد یک هزار و 152 پرواز، فروگاه بین المللی جزیره کیش پس از فرودگاه های مهرآباد و مشهد، به عنوان سومین فرودگاه پر تردد در سطح کشور نقش موثری در ارائه خدمات شایسته به میهمانان نوروزی داشته است.

وی توضیح داد: جلب رضایت توریستان نوروزی از ماموریتهای اصلی کمیته حمل و نقل هوایی و دریایی ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی سازمان منطقه آزاد کیش می باشد و خوشبختانه با کوشش شبانه روزی در این زمینه گامهای موثری برداشته شده است.

منبع: همگردی

به "فرودگاه بین المللی کیش سومین فرودگاه پرتردد در ایام نوروز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرودگاه بین المللی کیش سومین فرودگاه پرتردد در ایام نوروز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید