قایدی و لوکادیا در لیست جابجایی بزرگ آسیا

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، تهران (پانا) - کنفدراسیون فوتبال آسیا(ای اف سی) در گزارشی به بزرگ ترین جابجایی ماه آگوست فوتبال قاره کهن پرداخت که در آن خرید هلندی پرسپولیس و بازگشت مهدی قایدی به استقلال به چشم می خورد.

قایدی و لوکادیا در لیست جابجایی بزرگ آسیا

به گزارش ایرنا، مهلت جابجایی تابستانی لیگ برتر ایران 9 شهریورماه به انتها می رسد و ای اف سی در گزارشی به خریدهای بزرگ ماه آگوست باشگاه های آسیا پرداخت که در بین آنها، نام های بزرگی همانند عمر خریبین(شباب الاهلی) و پاکو آلکاسر (شارجه امارات) دیده می گردد.

ای اف سی در بخش مربوط به لیگ برتر ایران، نوشت: بازار جابجایی لیگ برتر ایران در آگوست هم داغ بود و پرسپولیس در کوشش برای پس گرفتن عنوان قهرمانی از استقلال رقیب سنتی خود، اقدام به جذب ستاره اسبق برایتون و هوفنهایم یعنی یورگن لوکادیا کرد.

سپاهان که لیگ برتر ایران را درخشان شروع نموده، با جذب قرضی پیغام نیازمند در پست دروازه بان، از دست دادن چند بازیکن خود را جبران کرد.

استقلالی ها مهدی قایدی را به تهران بازگرداندند اما امیرحسین حسین زاده را از دست داده و به شارلروا بلژیک منتقل کردند. همه این جابجایی بزرگ در لیگ برتر ایران در حالی اتفاق افتاده که فولاد به عنوان تنها تیم ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان امسال، پس از تقویت خود در ماه جولای، در بازار ماه آگوست بی تحرک بود.

منبع: خبرگزاری پانا

به "قایدی و لوکادیا در لیست جابجایی بزرگ آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قایدی و لوکادیا در لیست جابجایی بزرگ آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید