قطار سبز زندگی، یکی از برترین قطارهای رجا برای سفرهای داخلی!

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، قطار سبز زندگی یکی از برترین قطارهایی است که می توانید با آن سفر کنید. سفر با قطار یکی از جذابیت هایی که دارد این است که شما در یک کوپه اختصاصی هستید و اگر با خانواده خود به سفر بروید به راحتی می توانید در یک کوپه مخصوص به خود با آنان لحظات خوبی را سپری کنید. مانند یک اتاق کوچک و جمع و جور است که تمامی امکانات مورد احتیاج شما در آن وجود دارد ضمن اینکه رانندگی نمی کنید و از تصاویر و منظره ها اطراف نیز لذت می برید. اگر قطار شما یکی از قطارهای شرکت حمل و نقل رجا باشد که دیگر هیچ مسئله ای نخواهید داشت و بدون هیچ دغدغه ای می توانید خاطرات خوبی را برای خود رقم بزنید. ما در این مقاله یکی از قطارهای لوکس شرکت رجا یعنی قطار سبز زندگی را به شما معرفی خواهیم کرد.

قطار سبز زندگی، یکی از برترین قطارهای رجا برای سفرهای داخلی!

قطار سبز زندگی

در میان قطارهای شرکت حمل و نقل ریلی رجاء، قطار سبز زندگی یکی از برترین قطارها محسوب می گردد که مدتی است در ناوگان ریلی قرار گرفته است. در کشور ما در ناوگان حمل مقل ریلی قطارهای مختلفی وجود دارند. قطارهای لوکس 5 ستاره، قطارهای مالی و مقرون به صرفه قیمت و بعلاوه قطارهای تندرو از جمله قطارهایی هستند که در ناوگان ریلی قرار داده شده و در حال خدمت رسانی به مسافران می باشند. هرکدام از این قطارها در راستاهای مختلف و با ارائه خدمات با کیفیت تمام کوشش خود را می نمایند تا حمل و نقل مناسبی را انجام داده و رضایت مسافران خود را جلب نمایند. در این میان یکی از برترین قطارها در ناوگان ریلی کشور قطار سبز زندگی از شرکت رجاء است.

باعث خوشحالی است که ناوگان ریلی کشورمان در سال های اخیر با تغییرات فراوانی روبرو شده و توانسته تنوع قطارهای موجود در کشور را بطرز چشمگیری افزایش بدهد. البته خطوط ریلی کشور هنوز هم برای بهتر و با کیفیت تر شدن جای فراوانی دارد اما در این حد و تابه امروز نیز توانسته قرم های مفید و موثری را برداشته و پیشرفت های چشمگیری داشته باشد.

سفری سبز با قطار سبز زندگی

یک قطار لوکس با نام قطار سبز زندگی که اولین قطار بسیار مجلل ایران است. این قطار به واسطه اقدامات درست و به جای شرکت حمل و نقل ریلی رجا به ناوگان ریلی کشور اضافه شد و توانست تغییر و تحولات فراوانی را در خطور ریلی ایران ایجاد کند. واگن ها بسیار لوکس تمیزی دارد و کوپه ها همگی 4 نفره هستند که تمامی امکانات یک قطار بسیار لوکس را به مسافران خود ارائه می دهند. ظرفیت این مدل قطارها و تعیینات قطار سبز زندگی معادل 300 نفر است و فضایی کاملا مدرن را برای مسافران خود ارائه می نماید. این قطار 5 ستاره امکانات ویژه و عالی دارد که از جمله آنها می توان به سرویس خواب بسیار عالی، تجهیزات کاملا پیشرفته، امکانات تفریحی بی نظیر و پذیرایی فوق العاده این سری قطارها اشاره نمود.

بلیط قطار سبز زندگی در 3 مدل مختلف به مسافران عرضه می گردد. این 3 مختلف مدل شامل بلیط با عصرانه، بلیط با شام و بلیط با شام ویژه می باشد. در ادامه به توضیح امکانات ویژه در این قطار خواهیم پرداخت و تفاوت این 3 مدل بلیط را نیز برای شما توضیح می دهیم.

امکانات موجود در قطار

قطار فوق لوکس و مجلل خطوط ریلی رجاء یعنی قطار سبز زندگی امکاناتی بسیار ویژه را در اختیار مسافران خود قرار می دهد. این امکانات و خدمات شامل تمامی خدمات تفریحی و ویژه ای است که در هر 3 مدل مختلف بلیط این ناوگان حمل و نقل ارائه شده و به جز تفاوت در غذای سرو شده، هیچ فرق دیگری با یکدیگر ندارند.

انجام استقبالی بسیار محترمانه از مسافران در زمان وارد شدن و بعلاوه خارج شدن از قطار سبز زندگی، پذیرایی بسیار عالی و لوکس از تمامی مسافران، تعبیه شدن رستورانی زیبا و بهداشتی و البته مدرن که می توانید از قبل برای ناهار یا شام میز رزرو کنید، انجام پذیرایی ویژه از بچه ها، امکان ثبت سفارش انواع تنقلات، خوراکی ها و نوشیدنی ها برای درون کوپه، سرویس خواب بسته بندی شده و کاملا بهداشتی با رعایت تمام اصول متناسب با قطارهای لوکس، قرار دادن دمپایی های راحتی در کوپه های قطار سبز زندگی و برای هر مسافر، قرار دادن سیستم تهویه مطبوع کاملا جداگانه در هر کوپه و امکان شخصی سازی آن برای هر نفر و قرار دادن سیستم صوتی و تصویری کاملا مجهز با امکان تماشای شبکه های تلویزیونی دیجیتال، همه از امکانات منحصربه فرد در این قطارها می باشند.

علاوه بر این امکان تماشای فیلم در کوپه با تلفن همراه و یا تبلت شخصی، دسترسی مناسب به روزنامه، کتاب و مجلات در هر کوپه، قرار گرفتن سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی برای هر واگن، وجود تجهیزات الکترونیکی به روز در سرویس های بهداشتی و سرویس منظم آن ها، امکان بکار بردن شید برای پنجره های کوپه و سیستم احضار کردن مهمانداران و تنظیم ساعت برای بیدار شدن از فاکتورهای جذابی هستند که در قطار سبز زندگی از ناوگان ریلی رجا به مسافران ارائه می گردد.

شامی بیاد ماندنی در این قطار

در قطار سبز زندگی پذیرایی در 2 بخش بطور کلی انجام می گردد. یک پذیرایی درست در شروع حرکت قطار و پذیرایی دیگر در رستوران قطار. پذیرایی که در بدو ورود انجام می گردد شامل ارائه دسر و چای به مسافران و خوش آمدگویی ویژه به آنان به وسیله مهمانداران است. این پذیرایی که به وسیله مهمانداران انجام می گیرد در داخل کوپه انجام می گردد. ولی مسافران باید برای پذیرایی شام و یا ناهار به رستوران قطار سبز زندگی مراجعه نمایند و غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند. البته افرادی که به علت کهولت سن و یا هر مشکل دیگری قادر به حضور در رستوران نیستند می توانند در کوپه خود غذا را سرو نمایند. بهتر است قبل از هر کاری مهمانداران را در جریان قرار دهید تا به شما یاری نموده و شما را هدایت نمایند.

در قطار سبز زندگی رستوران به صورت 2 طبقه طراحی شده و محیطی آرام، دوست داشتنی و کاملا مدرن را برای مهمانان قطار فراهم آورده است. در این رستوران شما امکان این را دارید که نحوه تهیه و پخت غذا را بطور کامل مشاهده کنید تا خیالتان در مورد رعایت مسائل بهداشتی راحت باشد. اینگونه شما بدون هیچ دغدغه و نگرانی غذای خود را سرو خواهید کرد. در این رستوران غذاها به وسیله سرآشپزان کاملا حرفه ای تهیه و طبخ می شوند و با برترین مواد اولیه در اختیار شما قرار می گیرند. البته بطور حتم یکی از دلایلی که مسافران فراوانی این قطار را برای سفر خود انتخاب می نمایند بدون شک همین رستوران 5 ستاره قطار سبز زندگی است که پذیرایی خاص و شام ویژه ای را ارائه می نماید.

عصرانه ای بیاد ماندنی در قطار سبز زندگی

در رستوران قطار سبز زندگی در ابتدا پیش غذا و سپس غذای اصلی و دسر سرو می شوند. رستوران این قطار در 3 برنامه مختلف زمانی به مسافران خود خدمات ارائه می نماید. مهمانداران در این قطار جداگانه به کوپه ها مراجعه نموده و ساعت مورد نظر شما برای سرو غذا را ثبت می نمایند و زمان پذیرایی تعیین می گردد. بطور کلی در رستوران قطار سبز زندگی در هر نوبت غذایی از 100 مسافر بصورت جداگانه پذیرایی می گردد.

در حالت کلی سالن رستوران از واگن ها جدا است که براحتی می توان از هر 100 نفر جداگانه پذیرایی کرد. قطار سبز زندگی در راستا ریلی مشهد تهران و بالعکس در حال خدمات رسانی به مسافران است و یک گزینه کاملا مناسب برای سفر به مشهد مقدس محسوب می گردد. در عین حال این قطار مجلل، لوکس و تندرو قیمت بسیار مناسبی دارد که به هزینه سفر با هواپیما ترجیح داده می گردد.

سخن پایانی

در سال های اخیر سیستم حمل و نقل ریلی کشور دچار تحولات فراوانی شده و دستخوش تغییرات متعددی قرار گرفته که همگی به سود مسافران بوده است. در مجموع اضافه شدن شرکت قطارهای رجاء یاری فراوانی در تجهیز و ارتقاء حمل و نقل ریلی بوده و البته وجود قطارهایی مانند قطار سبز زندگی میتوانند نقاط عطفی برای پیشرفت در این حوزه باشند.

منبع: الی گشت

به "قطار سبز زندگی، یکی از برترین قطارهای رجا برای سفرهای داخلی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطار سبز زندگی، یکی از برترین قطارهای رجا برای سفرهای داخلی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید