قلم قرمز قلعه نویی روی یک ستاره ، تصمیم سرمربی تیم ملی دوباره عوض شد!

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، نام ستاره ایرانی در حالی در فهرست ملی پوشان دیده نمی گردد که او آغاز نسبتا خوبی در تیم اماراتی داشته است.

قلم قرمز قلعه نویی روی یک ستاره ، تصمیم سرمربی تیم ملی دوباره عوض شد!

به گزارش وبلاگ بلاگ پو آنلاین، از جمله نکات بحث برانگیز فهرست تیم ملی برای 2بازی محبت آمیز در برابر بلغارستان و آنگولا، غیبت مهدی قائدی بود. قائدی در مسابقات محبت آمیز پیش فصل الاتحادکلبا درخشید و در نخستین بازی فصل تازه لیگ امارات هم یک گل چیپ زیبا زد. با این همه، امیر روی نام باشو قلم قرمز کشید تا این موضوع برای اهالی فوتبال تبدیل به یک معمای عجیب گردد.

حدس ها در خصوص غیبت قائدی زیاد بود و از آنجا که موضوع چندان فنی به نظر نمی رسد، بعضی حتی گفتند اختلافات قدیمی بین قلعه نویی و مجیدی باعث شده حالا که قائدی برای فرهاد بازی می نماید، امیر هم او را خط بزند! طبیعتا تشخیص صحت و سقم چنین شایعاتی آسان نیست اما آنچه به طور کلی جلب توجه می نماید، این است که گویا قلعه نویی آنقدرها قائدی را جدی نمی گیرد.

امیر تا به امروز به عنوان سرمربی تیم ملی 3فهرست اعلام نموده که در 2تای آنها نام قائدی نبوده است. او در فهرست فروردین برای 2بازی محبت آمیز با روسیه و کنیا در حالی ستاره وقت استقلال را دعوت نکرد که این بازیکن تکنیکی بوشهری در برترین فرم ممکن قرار داشت. آن موقع غیبت قائدی در تیم ملی با نقدها فراوانی روبرو شد و در نتیجه امیر در اردوی خرداد برای تورنمنت کافا، از این بازیکن دعوت کرد. در آن مسابقات اما فرصت چندانی برای بازی به مهدی نرسید تا حالا که در اردوی شهریور هم خبری از این بازیکن نیست.

این موضوع شاید به وضوح نشان می دهد قائدی در برنامه های فنی قلعه نویی جای چندانی ندارد و شاید اصلا حضور در جام ملت های آسیا را از دست بدهد؛ مگر اینکه تا دی به قدری در امارات خوب بازی کند که امیر دیگر توان خط زدن او را نداشته باشد.

منبع: همشهری آنلاین

به "قلم قرمز قلعه نویی روی یک ستاره ، تصمیم سرمربی تیم ملی دوباره عوض شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قلم قرمز قلعه نویی روی یک ستاره ، تصمیم سرمربی تیم ملی دوباره عوض شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید