لیگ قهرمانان آسیا برای تیم های ایرانی جنگ نابرابر است

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، تهران (پانا) - پیشکسوت سپاهان معتقد است با حذف پرسپولیس و استقلال از لیگ قهرمانان آسیا، وظیفه سنگین تری بر دوش سپاهان و فولاد افتاده است.

لیگ قهرمانان آسیا برای تیم های ایرانی جنگ نابرابر است

علیرضا پورمند در گفت وگو با پانا درباره شروع مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و حضور سپاهان ایران در این رقابت ها گفت: از آنجا که پرسپولیس و استقلال اجازه حضور در این رقابت ها را پیدا نکردند، مسئولیت سپاهان و فولاد سنگین تر از سال های قبل شده است و به عبارتی باید بار غیبت پرسپولیس و استقلال را به دوش بکشند و پیروزیت این دو تیم در این فصل برای فصل آینده هم به مجموعه فوتبال ایران یاری خواهد نمود. اما درباره سپاهان باید گفت هرچند در جدول سوم است اما برترین خط حمله های لیگ برتر را دارد و عملکرد خط دفاعی هم خوب بوده است، بنابراین سپاهان عملکرد بدی نداشته است ولی من فکر می کنم تیم سومی که برترین خط حمله و دومین خط دفاع مطمئن لیگ برتر را دارد؛ یعنی خوب کار نموده است.

وی ادامه داد: نکته مهمی که درباره لیگ قهرمانان آسیا وجود دارد این است که با توجه به قوانینی که کنفدراسیون فوتبال آسیا گذاشته و اجازه حضور 7 بازیکن خارجی را در تیم ها داده، این قانون به ضرر تیم های ایرانی شده که سطح اقتصادی پایین تری از تیم های حریف خود در آسیا دارند، به عبارت دیگر لیگ قهرمانان آسیا برای تیم های ایرانی جنگ نابرابر است و بازیکنان تیم های ایرانی باید بیشتر کوشش نمایند تا این نابرابری را جبران نمایند. همواره فوتبافهرست های ایرانی جایی که باید کوشش شان را چند برابر می نمایند تا در جنگ نابرابر پیروز شوند، همواره کمبودهای تیم های ایرانی را می توان با تفکر جبران کرد.

پیشکسوت درباره تیم های همگروه سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: درباره تیم های همگروه هم باید بگویم پاختاکور با تفاضل گل کمتر تیم دوم لیگ ازبکستان است اما تیم های عربستانی هم یک سال خوب هستند و یک سال خوب کار نمی نمایند و تنها الهلال ثبات دارد. آنها هم چند تیمشان حذف شدند و مجوز نگرفتند. الدحیل را هم که همه می شناسند و به نظر من اصلی ترین حریف سپاهان در مرحله گروهی است. در این نوع بازی ها که دوره ای برگزار می گردد ریزترین نکات برای آینده باید مورد نظر باشد و حتی تا تعداد گل زده و کارت زرد هم باید به آن فکر گردد که اگر روز آخر امتیاز مساوی بود کار به این نکات کشیده می گردد. از همان اول باید گام اول را محکم بردارند و دور رفت با عملکرد حساب شده کار صعود را آسان نمایند اما در کل فکر می کنم که سپاهان پتانسیل صدرنشینی در گروه را دارد.

وی درباره حضور پرتعداد بازیکنان باتجربه در فهرست سپاهان اصفهان گفت: بازیکنان جوان خیلی خوب هستند اما معمولا ابتدا ضربه می زنند و بعد با تجربه گرفتن در جهت پیشرفت قرار می گیرند. ولی بازیکن باتجربه می داند در چه لحظه ای چه واکنشی نشان دهد و این بازیکنان هستند که می توانند بازی را مدیریت نمایند. البته ملاقات تیم های ایرانی با تیم های عرب دیگر حواشی قبل را ندارد اما باز هم از قدیم یکسری مسائل مانده است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "لیگ قهرمانان آسیا برای تیم های ایرانی جنگ نابرابر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ قهرمانان آسیا برای تیم های ایرانی جنگ نابرابر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید