مغانلودر گفت وگو با خبرنگاران: ما همیشه برای قهرمانی می جنگیم، در داربی استرس نداشتیم

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس می گوید موفقیت این تیم مهم تر از گلزنی او است.

مغانلودر گفت وگو با خبرنگاران: ما همیشه برای قهرمانی می جنگیم، در داربی استرس نداشتیم

شهریار مغانلو در گفت وگو با وبلاگ بلاگ پو، درباره پیروزی پرسپولیس برابر استقلال اظهار کرد: از این برد بسیار خوشحالم. به هواداران تبریک می گویم چون سه امتیاز بسیار خوبی به دست آوردیم و ان شاءالله با این برد به سمت قهرمانی پنجم حرکت خواهیم کرد.

وی درباره اینکه به نظر می رسید پرسپولیس نیمه نخست را با استرس آغاز کرده بود، گفت: من که اولین داربی خود را پشت سر می گذاشتم استرسی نداشتم. سایر هم تیمی های من هم استرس نداشتند. ما سعی کردیم بازی را در نیمه نخست خوب کنترل کنیم و پیش برویم. ما نیمه اول هم خوب بودیم. مهم کسب سه امتیاز بازی بود که به دست آمد.

او به شرایط بازی در نیمه دوم بازی اشاره کرد و گفت: مکتب پرسپولیس این است که همیشه هجومی بازی کند و بیشتر تیم ها مقابل پرسپولیس دفاعی بازی می کنند اما با این حال خوشحالیم که گل زدیم و سه امتیاز را گرفتیم.

مغانلو درباره صحنه گل پرسپولیس که روی شوت او و در ادامه، ریباند توپ به ثمر رسید گفت: مهم نیست چه کسی گل می زند و مهم این است که تیم پیروز باشد. درست است که گل زدن در داربی جذاب است اما اولویت من پیروزی تیم و موفقیت پرسپولیس است.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط خودش هم گفت: خیلی ها درباره عملکرد من صحبت می کنند. من اوایل حضورم در پرسپولیس هم شرایط خوبی داشتم که این شرایط خوب با کمک کادر فنی و بازیکنان برایم ایجاد شده بود. از آنها تشکر می کنم چون به من واقعا کمک می کردند و انگیزه می دادند. قبول دارم که همه از مهاجم توقع گل زدن دارند اما اولویت من موفقیت پرسپولیس است و هدفم این است که در تیم موثر باشم. خوشحالم در آسیا هم گلزنی کردم و پایم به گلزنی برای پرسپولیس باز شد.

وی در ادامه با بیان اینکه پرسپولیس در راستا پنجمین قهرمانی پیاپی قدم برمی دارد، گفت: خوشحالم که عضوی از این تیم هستم. روزهای اول هم که آمده بودم کاملا حس می کردم پرسپولیس با تیم های دیگر هم از نظر نفرات و هم از نظر شخصیتی متفاوت است. ما همیشه برای قهرمانی می جنگیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مغانلودر گفت وگو با خبرنگاران: ما همیشه برای قهرمانی می جنگیم، در داربی استرس نداشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مغانلودر گفت وگو با خبرنگاران: ما همیشه برای قهرمانی می جنگیم، در داربی استرس نداشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید