مهدی طارمی قافیه را به بازیکن لیورپول باخت

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، پس از سرانجام رقابت های لیگ برتر پرتغال که با قهرمانی مقتدرانه پورتو همراه بود، مربیان و کاپیتان های تیم های حاضر در لیگ این کشور اقدام به انتخاب ترکیب منتخب فصل کردند که نام مهدی طارمی نیز به عنوان مهاجم برگزیده در این ترکیب دیده شد.

مهدی طارمی قافیه را به بازیکن لیورپول باخت

پس از آن و در مراسم گالا لیگ که برای انتخاب برترین بازیکن فصل برگزار گردید، مربیان و بازیکنان تیم های لیگ برتر پرتغال از میان 10 بازیکن آراء خود را برای انتخاب مرد سال فوتبال این کشور به صندوق انداختند که در نهایت این داروین نونیز مهاجم اروگوئه ای و سابق بنفیکا بود که بالاتر از همگان این عنوان را از آن خود کرد.

نونیز جوان و 23 ساله فصل گذشته پیروز شد در 41 ملاقات، 34 بار برای بنفیکا گلزنی کند و بالاتر از مهدی طارمی عنوان برترین بازیکن فصل را به خود اختصاص دهد. حالا او در رقابت برای کسب عنوان برترین بازیکن فصل نیز توانست مهاجم ایرانی پورتو را کنار بزند.

بازیکن بنفیکا در این رقابت علاوه بر طارمی، بازیکنانی نظیر ویتینیا، لوئیس دیاز، اوتاویو، سارابیا، ریکاردو هورتا، پدرینیو، ساموئل لینو و ناوارو را مقابل خود می دید که در نهایت جایزه برترین بازیکن لیگ را به خود اختصاص داد.

ضمن اینکه سرجیو کونسیسائو عنوان برترین مربی فصل را از آن خود کرد.

ورزش سه

منبع: فرارو

به "مهدی طارمی قافیه را به بازیکن لیورپول باخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی طارمی قافیه را به بازیکن لیورپول باخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید