نعیمه نظام دوست برای کوهنوردان حادثه دیده نوشت

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، نعیمه نظام دوست متولد سال 1353 در تهران، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. او از سال 1370 کار بازیگری را در گروه های آزاد تئاتر شروع کرد. وی به طور حرفه ای با ساعت خوش و در سال 1373 وارد عرصه بازیگری شد. او در پست اخیر خود در اینستاگرام در خصوص کوهنوردان کشته شده مطلبی را منتشر کرد.

نعیمه نظام دوست برای کوهنوردان حادثه دیده نوشت

دعا می کنیم روح کوهنوردان عزیزمون که در راه صعود به اشترانکوه دچار حادثه شدن و جونشونو از دست دادن قرین رحمت الهی باشه و برای خانواده های داغدارشون از خداوند منان طلب صبر می کنیم. روحشون شاد.

نعیمه نظام دوست نوشته:

همواره کوه برام یه جای غریب و ترسناکه و از ابهت بیش از مقدار اش میترسم ،این کوه غریب عاشقان زیادی داره که جونشون رو براش میدن ،البته بهتره بگم میرن اونجا و جون میدن و صعود میکنند اونم صعودی بی بازگشت .سالهاست غمگینم برای این صعودهای بی بازگشت ،جوانان و عزیزانی که رفتند و دیگر بازنگشتند .داستان صعود این عزیزان همواره من و درگیر خودش میکنه نمیدونم چه چیزی من و درگیر این کوه لعنتی غریب و تلخ میکنه .کوه جان هروقت میخوان بگن یکی پشتیبانته میگن مثل کوه پشتته میتونی بهش تکیه کنی ولی چرا وقتی عاشقانت میان پیشت اینجور جا خالی میکنی و تنهاشون میذاری .تسلیت میگم به خانواده های این عزیزانم که همگی از مشهد راهی این سفر بی بازگشت شدند.

منبع: setare.com

به "نعیمه نظام دوست برای کوهنوردان حادثه دیده نوشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نعیمه نظام دوست برای کوهنوردان حادثه دیده نوشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید