همه دستگاه ها ملزم هستند که در دهه فجر پای کار باشند، دستاورد های انقلاب در منظر و سیمای شهری نصب گردد

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، خبرگزاری خبرنگاران-فرماندار شهرستان ورامین خواهان توجه همه ادارات و نهادها به ایام الله دهه فجر شد و توضیح داد:همه دستگاه ها ملزم هستند که در دهه فجر پای کار بیایند، در دهه فجر عصاره کارکردها و خروجی خدمات دستگاه ها به مردم اطلاع رسانی گردد و بسیاری از کارهای اجرا شده با ایجاد انگیزه روانی و امید به مردم منتقل گردد.

همه دستگاه ها ملزم هستند که در دهه فجر پای کار باشند، دستاورد های انقلاب در منظر و سیمای شهری نصب گردد

به گزارش خبرگزاری وبلاگ بلاگ پو از ورامین، مجید درویشی فرماندار شهرستان ورامین در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی این شهرستان، گفت: اهمیت و بزرگداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان ورامین بعنوان پیشگام نهضت اسلامی بر هیچکس پوشیده نیست.

وی اضافه نمود: ضروری است، زمان بندی اجرای برنامه ها هر چه سریعتر جمع بندی صورت گیرد و این برنامه ها به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ارسال شود تا تداخل در تعدد برنامه ها نداشته باشیم.

فرماندار شهرستان ورامین برنامه ریزی ها را و تسری دادن آن به تمامی نقاط شهرستان را خواهان شد و توضیح داد: گزارش ها در مورد برنامه ها باید شهرستانی باشد و در حوزه اجرای مراسم تمرکز زدایی صورت گیرد تا تمامی نقاط از این ایام و برنامه های آن بهره مند گردند، دستاورد های انقلاب باید در منظر و سیمای شهری نصب شود و نمایشگاه های متعدد برپا شود.

درویشی خواهان توجه همه ادارات و نهادها به ایام الله دهه فجر شد و توضیح داد:همه دستگاه ها ملزم هستند که در دهه فجر پای کار بیایند، در دهه فجر عصاره کارکردها و خروجی خدمات دستگاه ها به مردم اطلاع رسانی شود و بسیاری از کارهای اجرا شده با ایجاد انگیزه روانی و امید به مردم منتقل شود.

وی ادامه داد: مطالبات و کمبود ها به وسیله دستگاه ها جمع بندی شود و جهت برطرف نواقص در دستور کار قرار گیرد و وقتی مردم این همت دستگاه ها را ببینند خودشان یاری خواهند کرد و باید آمار کارهای صورت گرفته و کمبود ها در اختیار مردم قرار گیرد.

فرماندار ورامین خواهان متفاوت دانستن ایام الله دهه فجر با دیگر مناسبت های سال در ادارات شد و گفت: تسهیلات و طرح های تشویقی در ایام الله دهه فجر متمرکز شود تا شیرینی و حلاوت آن برای مردم لمس شود، اداره ای که حرف برای گفتن در دهه فجر نداشته باشد معلوم است که آنجا مشکل جدی دارد

وی در سرانجام اظهار کرد: ثمن ها، گروه ها و تشکل های مردمی یادواره ها و نشست ها مردمی را برگزار نمایند، نمایشگاه ها دستاوردهای روستایی که در پس از انقلاب بسیار زیاد بوده است در معرض دید عموم مردم قرار گیرد و وقتی مردم خروجی ها را در این نمایشگاه ها و سیمای شهری بطور مستند ببینند، اعتمادی را که در سال های گذشته خدشه دار شده است، دوباره جلب خواهد شد.

انتهای پیغام/ح.ابویسانی

منبع: خبرگزاری آریا

به "همه دستگاه ها ملزم هستند که در دهه فجر پای کار باشند، دستاورد های انقلاب در منظر و سیمای شهری نصب گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه دستگاه ها ملزم هستند که در دهه فجر پای کار باشند، دستاورد های انقلاب در منظر و سیمای شهری نصب گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید