وینفرد شفر: نمی دانم چرا در ایران زمین خوب نیست، الان که منشا را اینجا نمی بینم

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، وینفرد شفر، سرمربی تیم فوتبال استقلال از اینکه در ایران زمین خوب وجود ندارد، ابراز گلایه کرد.

وینفرد شفر: نمی دانم چرا در ایران زمین خوب نیست، الان که منشا را اینجا نمی بینم

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ بلاگ پو، وینفرد شفر پس از پیروزی استقلال در دیدار محبت آمیز مقابل تیم ویستا توربین گفت: اول تشکر می کنم از افرادی که شرایط برگزاری این دیدار را فراهم کردند. نمی دانم چرا در ایران زمین خوب نیست! این برای طرفداران و کسانی که فوتبال را می خواهند ببینند، بهتر است.

وی با اشاره به روند آماده سازی تیمش خاطر نشان کرد: بازیکنان ملی پوش ما به تمرینات برگشتند و دو نفر از آنها حدود یک دقیقه بازی کردند تا در فضای تیم قرار بگیرند. از فردا هم خودمان را برای بازی مقابل پیکان (در هفته شانزدهم لیگ برتر) آماده می کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره شرایط ملی پوشان که امروز به اردوی این تیم اضافه شدند، مطرح نمود: پژمان منتظری، وریا غفوری و روزبه چشمی شرایط خوبی در تیم ملی داشتند. فکر می کنم فقط ناراحت هستند، چون همه فکر می کردند که تیم ملی قهرمان می گردد. باید با آنها صحبت کنیم و بگوییم که از الان هدف شان قهرمانی استقلال است.

وی در پاسخ به این سؤال که وضعیت مصدومیت خسرو حیدری و علی کریمی چگونه است؟، توضیح داد: امیدوارم خیلی سریع برگردند.

شفر در پاسخ به این پرسش که چرا استقلال هنوز به آمادگی صددرصد نرسیده است؟، گفت: به شما تبریک می گویم. شما مربی هستید؟ نه شرایط مان خوب است. ایسما و دو سه بازیکن جدید به تیم اضافه شدند و بعد از این بازی محبت آمیز اسامی را باید در نظر بگیریم که ببینیم کدام بازیکنان برای بازی اول مان مقابل پیکان خوب هستند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به شایعه حضور منشا در این تیم، پس از اینکه به اطرافش نگاه کرد و چند بار نام منشا را صدا کرد، گفت: من نمی دانم و او را الان اینجا نمی بینم!

وی در پاسخ به این پرسش که آیا برنامه های آماده سازی استقلال در نیم فصل به خوبی صورت گرفته است؟، گفت: امروز فقط درباره شرایط بازی صحبت می کنم. شاید خیلی چیزها خوب نباشد، ولی امروز فقط درباره بازی صحبت می کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "وینفرد شفر: نمی دانم چرا در ایران زمین خوب نیست، الان که منشا را اینجا نمی بینم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وینفرد شفر: نمی دانم چرا در ایران زمین خوب نیست، الان که منشا را اینجا نمی بینم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید