پرداختن به هنر معاصر اصفهان در یک کتاب

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، خبرنگاران/اصفهان هنر، معاصر، اصفهان، نام کتابی است که موزه هنرهای معاصر اصفهان به زودی آن را منتشر می نماید؛ کتابی که درآمدی برای یافتن ردپای هنر معاصر در اصفهان و هم، نسبت آن با نوجویی در هنر این شهر است.

پرداختن به هنر معاصر اصفهان در یک کتاب

مهدی تمیزی، مدیر موزه هنرهای معاصر اصفهان دراین باره به وبلاگ بلاگ پو گفت: اغلب کتاب هایی که داعیه دار پرداختن به هنر معاصر ایران است، در هنر معاصر تهران خلاصه شده و به همین سبب جای خالی کتابی که به هنر معاصر شهرهای دیگر ایران بپردازد، همیشه احساس می شد.

وی ادامه داد: کتاب هنر، معاصر، اصفهان که به تلاش علیرضا ارواحی و از سوی موزه هنرهای معاصر اصفهان آمادۀ نشر شده، تلاشی برای پر کردن این خلأ است.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان توضیح داد: هنر، معاصر، اصفهان درآمدی برای شناخت مفهوم هویت در بستر هنر است و به مؤلفه های هنر معاصر در اصفهان، هویت هنر تازه در اصفهان، به تشابه و تفاوت موجود میان آثار هنر امروز با غرب هم می پردازد.

تمیزی اطلاع داد: این کتاب که دارای دو بخش مؤلفه ها و مضامین مفاهیم هنر سنتی و هنر معاصر و درآمدی بر فرایند نوگرایی در هنر اصفهان است، به وسیله انتشارات سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان منتشر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "پرداختن به هنر معاصر اصفهان در یک کتاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداختن به هنر معاصر اصفهان در یک کتاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید