پول سرویس مدارس به والدین برگردانده می گردد ، جبران خدمات ارائه نشده فوق برنامه به علت تعطیلی مدارس

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران جزئیات استرداد وجوه مربوط به سرویس ایاب و ذهاب و خدمات فوق برنامه را در ایام تعطیلی مدارس و غیرحضوری بودن آموزش در هفته های گذشته به والدین دانش آموزان اعلام کرد.

پول سرویس مدارس به والدین برگردانده می گردد ، جبران خدمات ارائه نشده فوق برنامه به علت تعطیلی مدارس

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، علیرضا کریمیان مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به تعطیلی طولانی مدت مدارس در چندهفته گذشته و چگونگی استرداد وجوه مربوط به سرویس ایاب و ذهاب و خدمات فوق برنامه در این ایام اظهار کرد: چندی پیش بخشنامه ای از سوی مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش ابلاغ شد که در آن به موضوع استرداد وجوه اضافی از اولیا در روزهای تعطیل اشاره شده بود.

وی اضافه کرد: به موجب این بخشنامه و نظر به این که از ابتدای سال تحصیلی جاری، به صورت مکرر و به دلایل مختلف از جمله برودت، آلودگی هوا و... فعالیت مدارس به شکل غیرحضوری بوده است، مبالغی که مدارس اعم از دولتی و غیردولتی جهت انجام خدمات خاص از اولیا دریافت نموده اند و به ازای آن ها به علت غیرحضوری بودن کلاس ها اقدامی صورت نگرفته باید به نحو مقتضی جبران گردد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه به موجب بخشنامه مذکور، مدارس موظف شدند اگر مابه ازای خدماتی که باید ارائه می دادیم وجهی دریافت نموده ولی آن خدمات ارائه نشده اند، باید نسبت به جبران آن اقدام گردد اظهار کرد: همکارانم در سطح منطقه ها و مدارس موارد را آنالیز می نمایند و در راستای اجرای آن بخشنامه اگر وجه اضافه ای دریافت شده باشد برنامه ریزی می گردد تا جبران نمایند.

منبع: همشهری آنلاین

به "پول سرویس مدارس به والدین برگردانده می گردد ، جبران خدمات ارائه نشده فوق برنامه به علت تعطیلی مدارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پول سرویس مدارس به والدین برگردانده می گردد ، جبران خدمات ارائه نشده فوق برنامه به علت تعطیلی مدارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید