خبر فوری، مدارس کدام استان ها فردا تعطیل است؟

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، مدارس همه مقاطع تحصیلی استان تهران، روز سه شنبه بدلیل افزایش آلودگی هوا تعطیل شد.

خبر فوری، مدارس کدام استان ها فردا تعطیل است؟

ایرنا نوشت، جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا روز دوشنبه برگزار گردید و یکی از مصوبات مهم این جلسه تعطیلی مدارس در همه مقاطع تحصیلی در استان تهران و برای روز سه شنبه بود.

بعلاوه در این جلسه مقرر شد با توجه به فصل امتحانات زمان امتحان روز سه شنبه سوم خرداد ماه به زمان دیگری موکول گردد که متعاقبا به وسیله مدارس اعلام خواهد شد.

گرد و خاک مدارس و ادارات کردستان را تعطیل کرد

در پی هشدار هواشناسی کردستان مبنی بر سطح نارنجی و تداوم آلودگی هوا، سه شنبه سوم خرداد ماه، تمامی ادارات، سازمان های دولتی، بانک ها، مدارس، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی سراسر استان کردستان تعطیل اعلام شد.

پیرو هشدار سطح نارنجی اداره کل هواشناسی مبنی بر تداوم آلودگی هوا، به پیشنهاد مدیر کل حفاظت محیط زیست، دانشگاه علوم پزشکی، با تصویب ستاد مدیریت بحران استان تمامی ادارات، سازمان ها، بانک ها، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و تمام مدارس شهری و روستای در دو نوبت صبح و عصر سراسر استان به جز دستگاه های امدادی و خدمت رسان و مراکز درمانی روز سه شنبه سوم خرداد ماه تعطیل اعلام می گردد.

گفتنی است تمام امتحانات دانش آموزان در تمامی مقاطع تحصیلی در روز سه شنبه سوم خرداد ماه لغو و با اعلام آموزش و پرورش استان کردستان، زمان بعدی برگزاری آنها اطلاع رسانی خواهد شد.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی کردستان، توده گرد و خاکی که عصر دوشنبه وارد استان شده تا روز چهارشنبه تداوم دارد. (ایرنا)

تعطیلی مدارس و دانشگاه ها در چند استان

بعلاوه فردا مدارس دانشگاه ها و ادارات استان های خوزستان، ایلام، کردستان، همدان و کرمانشاه به علت افزایش گردوخاک تعطیل است.

آلودگی هوا مدارس قم را نیز تعطیل کرد

با توجه به ورود گردوخاک از غرب کشور و پیش بینی صورت گرفته به وسیله اداره کل هواشناسی مبنی بر ورود گرد و خاک به استان، احتمال کاهش کیفیت هوا و افزایش گرد و خاک تا صبح فردا وجود دارد.

برهمین اساس، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی فردا سه شنبه سوم خرداد ماه تعطیل و آموزش ها به صورت مجازی دنبال خواهد شد.(ایرنا)

منبع: تجارت نیوز

به "خبر فوری، مدارس کدام استان ها فردا تعطیل است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر فوری، مدارس کدام استان ها فردا تعطیل است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید