پیرلو: از باخت در بازی قبل برابر اینتر خیلی چیزها آموختیم

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، سرمربی تیم فوتبال یوونتوس درباره سختی مصاف خارج از خانه با اینتر در جام حذفی ایتالیا به شاگردانش هشدار داد.

پیرلو: از باخت در بازی قبل برابر اینتر خیلی چیزها آموختیم

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، آندره آ پیرلو سرمربی تیم فوتبال یوونتوس شاگردانش را سه شنبه شب برای دومین بار طی دو هفته اخیر مقابل اینتر به میدان می فرستد. او که در بازی قبلی در سری A مقابل مربی سابقش آنتونیو کونته مغلوب گردید (2 بر صفر)، این بار برای انجام بازی رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی شاگردانش را در خانه نراتزوری به میدان می فرستد.

پیرلو درباره این بازی گفت: من می خواهم تیمی را ببینم که به نقاط قوت خودش کاملاً واقف است. این بازی رفت است پس همه چیز در این بازی خلاصه نخواهد شد، اما باید بازی را به خوبی مدیریت کنیم. برای این بازی تغییراتی در ترکیب مان صورت خواهد گرفت. بوفون درون دروازه خواهد ایستاد. آرون رمزی هم غایب است، چون دچار کشیدگی عضلانی شده است، اما امیدواریم که به بازی شنبه برسد. این گروه از بازیکنان هنوز برای کسب قهرمانی انگیزه دارند و داشتن انگیزه هم بسیار حیاتی است.

پیرلو در پاسخ به این سؤال که تیمش از شکست دو هفته قبل مقابل اینتر چه درسی گرفته است، گفت: خیلی چیزها. آن باخت به ما نشان داد که حواس مان به کدام بخش های بازی نبوده است. در آن بازی ما یوونتوس همیشگی نبودیم. خوش شانس بودیم که سه روز بعد از آن باخت در سوپرجام با ناپولی روبه رو شدیم و (به لطف پیروزی در آن بازی و قهرمانی) فوراً روحیه و تمرکزمان برگشت. با این حال اجازه نداریم که دست روی دست بگذاریم. نیم فصل دوم تازه آغاز شده است و کلی بازی در پیش داریم.

تیم های فوتبال اینتر و یوونتوس امشب از ساعت 23:15 به وقت تهران در استادیوم سن سیرو به مصاف یکدیگر می فرایند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی وبلاگ بلاگ پو بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "پیرلو: از باخت در بازی قبل برابر اینتر خیلی چیزها آموختیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیرلو: از باخت در بازی قبل برابر اینتر خیلی چیزها آموختیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید