گریه های فخری تمامی نداشت

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، مات و مبهوت داور را نگاه می کردو باورش نمی شد بازی تمام گردیده است.

گریه های فخری تمامی نداشت

به گزارش وبلاگ بلاگ پو،گریه های فخری تمامی نداشت. نمی توانست پاسخ وبلاگ بلاگ پو ایرانی را بدهد. مکث می کرد و گاهی هم چند قدمی به جلو حرکت می کرد تا تمرکز بگیرد. آنهایی که بازی پاکدامن با حریف کره ای را تماشا می کردند به سرمربی تیم شمشیر بازی حق دادند تا به خاطر این باخت گریه کند. گوشزدهای فخری درست بود اما همانطور که خود پاکدامن بعد از بازی گفت به خودش باخت به هشدارهایی، اما او هیچ توجهی نداشت.

قبل از مسابقه پاکدامن با حریف کره ای گفته شد که احتمال برد این سابریست کم است، اما او آنقدر جانانه بازی کرد که تمام ایرانی های حاضر در استادیوم ایستاده مسابقه او را تماشا می کردند، تنها یک امتیاز باقی مانده بود. دو سابریست 14 امتیازه بودند که یکدفعه داور حریف کره ای را برنده اظهار داشت.

پاکدامن مات و مبهوت نگاه می کرد و نمی توانست پیست را ترک کند. او فینال را از دست داده بود. به همین دلیل هم وقتی وبلاگ بلاگ پو به سراغش رفتند، دیدند که به شدت گریه می نماید. فخری هم از او شدیدتر گریه می کرد.

سرمربی سابریست ها وقتی خواست جمع وبلاگ بلاگ پو را با اشک هایی که می ریخت ترک کند، یک جمله گفت: نمی دانم چه زمانی این امتیاز 14، 15 ما را رها می نماید.

ماجرای مبارزه پاکدامن کاملا درام تمام شد و بیش از هرکسی حضار برای اشک های فخری که تمامی نداشت، متاثر شدند. شاید باید اینطور گفت بازی های بزرگ میدانی برای کسب تجربه نیست. اما همه چیز تمام گردیده و یک فینال و احتمالا طلا از دست کاروان ایران پرید.

منبع: ایران ورزشی

به "گریه های فخری تمامی نداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گریه های فخری تمامی نداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید