آبکاریان: برنامه مرحله رده بندی لیگ برتر بسکتبال به زودی معین می شود

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، مسئول کمیته داوران و مسابقات فدراسیون بسکتبال گفت: دو تیم شیمیدر تهران و پتروشیمی بندر امام با توافق یکدیگر تصمیم گرفته اند که یک بازی در شهری بی طرف انجام دهند.

آبکاریان: برنامه مرحله رده بندی لیگ برتر بسکتبال به زودی معین می شود

به گزارش وبلاگ بلاگ پو و به نقل از سایت فدراسیون بسکتبال، ورژ آبکاریان، مسئول کمیته داوران و مسابقات فدراسیون بسکتبال درباره زمان اعلام برنامه رده بندی لیگ برتر بسکتبال گفت: پس از راهیابی تیم های شیمیدر و پتروشیمی به مرحله رده بندی طبق برنامه قرار بر این شد بازی های این مرحله با برگزاری سه دیدار ادامه پیدا کند و تیمی که دو پیروزی کسب کرد به عنوان سومی برسد، اما دو تیم با توافق یکدیگر تصمیم گرفته اند که یک بازی در شهری بی طرف انجام دهند که این پیشنهاد امروز با حضور مسئولان فدراسیون در کمیته فنی بررسی و نظر نهایی اعلام می شود.

آبکاریان درباره برنامه فینال نیز گفت: دو تیم شهرداری گرگان و پالایش نفت آبادان در مرحله نهایی مسابقات بسکتبال لیگ برتر مردان پنج بار به مصاف یکدیگر می روند. دیدارهای اول و دوم از ساعت 16 روزهای ششم و هفتم اردیبهشت ماه در گرگان برگزار می شوند. بازی سوم نیز یازدهم اردیبهشت ماه در آبادان انجام می شود. بازی های چهارم و پنجم هم در صورت نیاز به ترتیب روزهای پنجشنبه دوازدهم اردیبهشت در آبادان و یکشنبه پانزدهم اردیبهشت در گرگان انجام خواهند شد. تیمی که پیروز شود سه بازی را به سود خود تمام کند به عنوان قهرمان لیگ برتر بسکتبال معرفی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "آبکاریان: برنامه مرحله رده بندی لیگ برتر بسکتبال به زودی معین می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آبکاریان: برنامه مرحله رده بندی لیگ برتر بسکتبال به زودی معین می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید