آخر هفته برفی و بارانی در استان مرکزی

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، برای روز های آدینه و شنبه استان مرکزی بارش باران، برف و وزش باد پیش بینی شده است.

آخر هفته برفی و بارانی در استان مرکزی

به گزارش وبلاگ بلاگ پو از اراک، هواشناسی با پیش بینی بارش باران، برف و وزش باد برای روز های پایانی این هفته در استان مرکزی و چند استان دیکر نسبت به تبعات این بارش ها و آبگرفتگی و لغزندگی جاده ها در استان مرکزی هشدار داد.

در هشدارسطح زرد شماره 112 هواشناسی که دوشنبه 1400/9/22 صادر شده آمده است: با بارش باران، برف و وزش باد از آدینه 1400/09/26 تا شنبه 1400/09/27 در چند استان کشور احتمال آبگرفتگی معابر، بالا آمدن سطح آب رودخانه ها و مسیل ها، لغزندگی و کاهش دید بویژه در جاده های کوهستانی و مرتفع و تاخیر در پرواز ها وجود دارد؛ بنابراین به استان های درگیر این سامانه بارشی توصیه شده در تردد از حاشیه رودخانه ها و مسیلها، در فعالیت های کوهنوردی، در جابجایی عشایر کوچ رو احتیاط نمایند و در فعالیت های کشاورزی تمهیدات لازم را داشته باشند.

استان های درگیر این سامانه بارشی در روز آدینه 1400/09/26 آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان، کرمانشاه، همدان، مرکزی، لرستان، ایلام، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، جنوب و غرب اصفهان، ارتفاعات البرز، تهران، قزوین و شمال غرب فارس خواهد بود.

در روز هم شنبه 1400/09/27 جنوب آذربایجان غربی، همدان، زنجان، مرکزی، کرمانشاه، لرستان، ایلام، خوزستان، شمال بوشهر، البرز، تهران، قزوین و قم درگیر این سامانه بارشی خواهند شد.

انتهای پیغام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "آخر هفته برفی و بارانی در استان مرکزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخر هفته برفی و بارانی در استان مرکزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید