احتمال تعطیلی پنج شنبه ها در کرمانشاه

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، خبرنگاران : بنابر اعلام استاندار کرمانشاه پیشنهاد تعطیلی پنجشنبه ها در کرمانشاه در حال آنالیز است و تا یک ماه آینده نتیجه تعیین می گردد.

احتمال تعطیلی پنج شنبه ها در کرمانشاه

به گزارش تسنیم ، در روزهای اخیر پیشنهادی از سوی فرماندار کرمانشاه مبنی بر تعطیلی پنجشنبه ها در استان مطرح شد که بسیار مورد توجه قرار گرفته و استاندار نیز از این پیشنهاد استقبال کرد و وعده آنالیز داده است.

هر چند توسعه گردشگری داخلی، صرفه جویی در مصرف برق، کاهش تردد داخل شهرها، کاهش حجم تقاضا در پیک اول صبح از مزایای تعطیلی روزهای پنجشنبه است، اما به طور قطع تمام جوانب آن از نظر اجتماعی و تغییر ساعت کاری کارمندان آنالیز خواهد شد.

ابراهیم رحیمی زنگنه فرماندار کرمانشاه در نشست ستاد خدمات سفر استان کرمانشاه طرح تعطیلی پنجشنبه ها را به منظور رونق گردشگری و تحکیم بنیان خانواده ها و کاهش مصرف انرژی پیشنهاد داد و گفت: در جهان تنها سه کشور هستند که در هفته فقط یک روز تعطیلی دارند که یکی از آنها ایران است، هر چند که در سال های اخیر بعضی از استان های کشور هم پنجشنبه ها را تعطیل نموده اند، اما در کرمانشاه عملی نشده است.

بهمن امیری مقدم استاندار کرمانشاه هم در پاسخ به پیشنهاد فرماندار کرمانشاه گفت: این پیشنهاد را آنالیز خواهیم کرد و در صورتی که آثار مثبتی برای استان به همراه داشته باشد، اجرایی خواهد شد.

وی بعلاوه در نشست شورای فرهنگ عمومی یکی از شروط تصویب تعطیل پنجشنبه ها را تحکیم بنیاد خوانده دانست و اضافه نمود: فاصله بین سرپرست خانواده با اعضای خانواده در استان زیاد است و این تعطیلی باید سبب گردد افراد خانواده وقت بیشتری را با هم بگذارند.

امیری مقدم مطرح کرد: تمام جوانب این پیشنهاد از نظر فرهنگی، اجتماعی و کار آنالیز می گردد و تا یک ماه دیگر نتیجه تعیین می گردد.

منبع: توریسم آنلاین

به "احتمال تعطیلی پنج شنبه ها در کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال تعطیلی پنج شنبه ها در کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید