اعتراضات ادامه یابد 30 میلیون معترض به خیابان ها خواهند آمد!

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، محسن سازگارا، عنصر برانداز خارج نشین که با تئوری اسب تروای خود معروف شده است، در اغتشاشات اخیر هم به جاده خاکی زد.

اعتراضات ادامه یابد 30 میلیون معترض به خیابان ها خواهند آمد!

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، روزنامه ایران نوشت: محسن سازگارا عنصر سابقاً اصلاح طلب در گفت وگویی با شبکه ضدایرانی اینترنشنال، مدعی شد که در اغتشاشات شنبه گذشته 100 شهر کشور درگیر بودند و نزدیک به 8 میلیون نفر هم در آنها شرکت نموده بودند!

وی بعلاوه ادعا کرد که دو هفته قبل هم 4 میلیون نفر در اغتشاشات شرکت کردند و براساس همین آمارها، مدعی شد که اگر اغتشاش ها ادامه داشته باشد، در دور بعد 30-40 میلیون نفر به خیابان ها خواهند آمد!

البته این دست تحلیل های محسن سازگارا که مدعی است براساس منابع داخل حکومتی هم بیان می گردد، مسبوق به سابقه است و دست کم اینکه برمبنای آنچه او ادعا می نماید، از سال 88 تا امروز تقریباً 20-10 انقلاب در کشور اتفاق افتاده است.

فارغ از اینکه اگر نمودار جمعیتی مورد ادعای سازگارا با همین منوال به رشد خود ادامه بدهد، در آینده نه چندان دور، تعداد جمعیت در خیابان از جمعیت 85 میلیونی کشور هم بیشتر خواهد شد که احتمالاً او مجبور خواهد شد آمار اتباع بیگانه یا شهروندان دیگر کشورها را هم در محاسبات علمی خود لحاظ کند!

منبع: همشهری آنلاین

به "اعتراضات ادامه یابد 30 میلیون معترض به خیابان ها خواهند آمد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراضات ادامه یابد 30 میلیون معترض به خیابان ها خواهند آمد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید