الدحیل حریف آسانی برای استقلال نیست، پاتوسی بازیکن حرفه ای است

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، سرویس دین محمدی در تبادل نظر با خبرنگاران با اشاره به وضعیت استقلال در هفته های اخیر گفت: خوشبختانه آبی پوشان در چند بازی گذشته و از آغاز نیم فصل دوم لیگ، بازی های قابل قبولی از خود ارائه نموده و توانسته اند خود را به صدر جدول نزدیک نمایند. فاصله امتیازی استقلال با تیم هایی سپاهان، پرسپولیس و پدیده بسیار کم شده و هر کدام از این تیم ها دچار اشتباه شوند استقلال از آنها عبور خواهد نمود و حتی می تواند به قهرمانی در سرانجام فصل هم نگاه داشته باشد.

الدحیل حریف آسانی برای استقلال نیست، پاتوسی بازیکن حرفه ای است

وی در مورد بازیکنان خارجی استقلال هم گفت: از پاتوسی آغاز می کنم. او یک بازیکن کاملاً حرفه ای است که به خوبی در استقلال جا افتاده و با توجه به اینکه در تمام پست ها حضور پررنگی دارد توانسته هم در کارهای دفاعی شرکت کند و هم برای استقلال گلزنی کند و معتقدم که او یک بازیکن کاملاً حرفه ای است. منشأ هم یک بازیکن شناخته شده در فوتبال ما است و توانست مقابل فولاد یک گل هم به ثمر برساند و در مورد ایسما باید بگویم او بازیکن خوبی است و اگر اضافه وزن خود را کاهش دهد می تواند برای ابی پوشان مفید باشد.

دین محمدی در پاسخ به این پرسش که راز موفقیت استقلال در هفته های اخیر چه بوده است گفت: به اعتقاد من اصلی ترین موضوع رقابت سالمی است که بین بازیکنان بوجود آمده و همه همدل هستند و آنها که بر روی نیمکت نشسته اند برای کسانی که داخل زمین هستند آرزوی موفقیت هستند که این موضوع تأثیر بسزایی در موفقیت آبی پوشان در هفته های اخیر گذاشته است.

وی در مورد دیدار روز سه شنبه استقلال برابر الدحیل قطر گفت: بازی سختی در پیش روی استقلال است. الدحیل تیمی است که بازیکنان خوبی به خدمت گرفته و حریف آسانی برای استقلال نیست. البته استقلال با روندی که در پیش گرفته می تواند با روحیه خوب و با ارائه یک بازی منطقی و دوری از حواشی نتیجه مورد نظر خود را در دوحه قطر کسب کند.

وی در سرانجام و در پاسخ به این پرسش که چه نتیجه ای را برای استقلال برابر الدحیل پیش بینی می کنید، گفت: با توجه به اینکه اولین بازی تیم ها در لیگ قهرمانان است و شناخت کافی از یکدیگر ندارند پیش بینی آن مشکل است اما امیدوارم استقلال بتواند به سه امتیاز حساس این دیدار دست پیدا کند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "الدحیل حریف آسانی برای استقلال نیست، پاتوسی بازیکن حرفه ای است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الدحیل حریف آسانی برای استقلال نیست، پاتوسی بازیکن حرفه ای است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید