الهامی: امیدوارم از سیرجان با دست پر خارج شویم، کار سختی مقابل گل گهر داریم

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: بازی سختی مقابل گل گهر خواهیم داشت ولی امیدواریم که از سیرجان با دست پر خارج شویم.

الهامی: امیدوارم از سیرجان با دست پر خارج شویم، کار سختی مقابل گل گهر داریم

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، ساکت الهامی در نشست خبری پیش از ملاقات با گل گهر سیرجان گفت: روز مربی را به همه مربیان و به ویژه مربیانی که الان در بین ما نیستند اما زحمات زیادی کشیدند و شاگران فراوانی به این فوتبال تحویل دادند از جمله ناصر حجازی و ناصر دست نشان و همه مربیان، تبریک می گویم، قطعا هر دو تیم واقف هستند که از بازی فردا چه می خواهند.

وی ادامه داد: هر دو تبم با توجه به شناختی که از یکدیگر دارند و می دانند امتیاز فردا چقدر مهم است، هردو تیم پا به میدانی می گذارند که به سخت بودن آن واقف هستند اما دو تیم دوست دارند دست پر از میدان خارج شوند.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران توضیح داد: بازی کردن در سیرجان با گل گهر کار سختی است بویژه که در رأس این تیم خوب یک مربی کاربلد و کاردان و بسیار باهوش و عزیز و برادر بزرگم قلعه نویی حضور دارد قطعا سخت تر خواهد شد. امیدوارم فردا یک بازی خوب و با کیفیت برای هر دو تیم و تماشاگر پسند باشد و ان شاءالله با دست پر از زمین خارج شویم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "الهامی: امیدوارم از سیرجان با دست پر خارج شویم، کار سختی مقابل گل گهر داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الهامی: امیدوارم از سیرجان با دست پر خارج شویم، کار سختی مقابل گل گهر داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید