خبرنگاران آغاز بارش های پاییزی یک هفته ای در گیلان و مازندران

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، تهران- خبرنگاران- کارشناس سازمان هواشناسی از آغاز بارش های پاییزی تا یک هفته در گیلان و مازندران خبر داد و گفت: برای استان های اردبیل، کردستان، کرمانشاه و آذربایجان شرقی، هشدار بالاآمدن آب رودخانه ها و بارندگی شدید وجود دارد.

خبرنگاران آغاز بارش های پاییزی یک هفته ای در گیلان و مازندران

ـفریبا گودرزی روز شنبه درباره شرایط جوی به خبرنگار اقتصادی وبلاگ بلاگ پو، گفت: از امروز با نفوذ جریانات سرد شاقتصادی در سواحل خزر، در گیلان و مازندران بارش ها آغاز می شود و مناطقی از اردیبل، کرمانشاه، آذربایجان شرقی و کردستان، بارش ها شدیدتر است و احتمال بالا آمدن آب رودخانه ها و لغزندگی جاده ها را پیش بینی می کنیم.

وی گفت: امروز همچنین گستره سامانه بارشی غرب، جنوب غرب، شمال خلیج فارس و دامنه جنوبی البرز در استان های البرز، قزوین و تهران را در برمی گیرد.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: روز یکشنبه گستره بارش ها به گلستان و شمال خراسان رضوی می رسد و از امروز کاهش دما تا 6 درجه را در سواحل دریای خزر پیش بینی می کنیم و سرمای هوا روزهای یکشنبه و دوشنبه در شمال شرق و شرق کشور رخ می دهد و هوا تا هفت درجه در خراسان ها سرد می شود.

وی گفت: آسمان تهران نیمه ابری در بعدازظهر افزایش ابر و وزش باد و شب در برخی ساعت ها بارش باران و وزش باد شدید پیش بینی شده است و از فردا شرایط برای بارش های پاییزی در تهران فراهم می شود. از امروز به بعد هوای تهران قدری سرد خواهد شد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران آغاز بارش های پاییزی یک هفته ای در گیلان و مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آغاز بارش های پاییزی یک هفته ای در گیلان و مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید