خبرنگاران تسهیلات ارزان قیمت به شرکت های آی تی استان همدان پرداخت می گردد

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، همدان- خبرنگاران- مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان همدان گفت: 10 میلیارد تومان تسهیلات با هدف رونق کسب و کار به شرکتها و فعالان حقیقی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان پرداخت می گردد.

خبرنگاران تسهیلات ارزان قیمت به شرکت های آی تی استان همدان پرداخت می گردد

مجتبی ساکی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار وبلاگ بلاگ پو گفت: شرکت های نوپا و غیرنوپای فعال حوزه ارتباطات و فناوری استان می توانند از این تسهیلات کم بهره استفاده نمایند.

او گفت: متقاضیان باید پس از تکمیل طرح کسب و کار خود در سامانه ایران نوآفرین نام نویسی نموده و با هدایت و مشاوره کارشناسان اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان همدان برای معرفی به بانک های عامل در سامانه ای که پیش بینی شده اقدام نمایند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان همدان اضافه نمود: این تسهیلات ذیل ضوابط کلی طرح ها، به منظور اجرایی سازی ماده 5 آیین نامه اجرایی بند ب تبصره 18 قانون بودجه سال 1398 از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان همدان اختصاص یافته است.

او افزود: در حال حاضر پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش تا سقف 500 میلیون تومان به کسب و کارهای غیرنوپا با نرخ 6 درصد در اولویت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات واقع شده است.

ساکی گفت: همچنین تسهیلات تا سقف 150 میلیون تومان به کسب و کارهای نوپا با نرخ پنج درصد پرداخت می گردد و اشخاص حقیقی فعال در حوزه فاوا نیز می توانند از تسهیلات پانصد میلیون ریالی بهره مند شوند.

به گفته وی، چنانچه در پرداخت این تسهیلات عملکرد خوبی داشته باشیم، می توانیم مبالغ بیشتری برای تقویت و توسعه شرکت های فعال در حوزه فاوا جذب کنیم.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان همدان گفت: در سال های اخیر دولت توجه ویژه ای به حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات داشته و به شیوه های مختلف آنها را تحت حمایت خود قرار داده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران تسهیلات ارزان قیمت به شرکت های آی تی استان همدان پرداخت می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تسهیلات ارزان قیمت به شرکت های آی تی استان همدان پرداخت می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید