خبرنگاران سرپرست: 2 بازیکن خارجی والیبال شهداب یزد به کشورشان بازگشتند

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، یزد- خبرنگاران- سرپرست والیبال شهداب یزد در لیگ برتر گفت: هرناندز مارتینز و گیورگیس زیوماکیس که با عقد قرارداد تا خاتمه لیگ برتر باشگاه های کشور به این تیم پیوسته بودند به خاطر ویروس کرونا و تعطیلی لیگ به کشورهای خود بازگشتند.

خبرنگاران سرپرست: 2 بازیکن خارجی والیبال شهداب یزد به کشورشان بازگشتند

هرناندز مارتینز دریافت نماینده تیم ملی والیبال کوبا و گیورگیس زیوماکیس ، پشت خط زن تیم ملی یونان بودند که با عقد قرارداد تا سرانجام لیگ برتر باشگاه های کشور باید در این تیم بازی می کردند.

ابوالقاسم میرزایی روز آدینه در گفت و گو با وبلاگ بلاگ پو اضافه نمود: شیوع کرونا و پیشگیری از آن موجب شد تا فدراسیون و سازمان لیگ ،ختم رقابت های فصل جاری پیکارها را اعلام کند.

وی ادامه داد: لیگ والیبال در سال 1399 از ماه شهریورماه با حضور 14 تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت برگزار می گردد که زمان دقیق آن متعاقبا توسط فدراسیون ابلاغ می گردد

در لیگ سال جاری تیم های پیکان و سایپا تهران، راهیاب ملل مریوان، شهرداری ارومیه، شهرداری گنبد، شهرداری ورامین، فولاد ایرانیان سیرجان، سپاهان اصفهان، کاله آمل، پیغام مشهد، شهروند اراک، خاتم اردکان و شهداب یزد حضور داشتند.

استان یزد با حدود یک میلیون و 200 هزار نفر جمعیت 48 هیات ورزشی و 75 هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی دارد که حدود 2 هزار نفر در رشته والیبال بازی می نمایند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران سرپرست: 2 بازیکن خارجی والیبال شهداب یزد به کشورشان بازگشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سرپرست: 2 بازیکن خارجی والیبال شهداب یزد به کشورشان بازگشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید