خبرنگاران منطقه ویژه مالی پیغام موتور محرکه توسعه البرز قرار گیرد

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، کرج - خبرنگاران- استاندار البرز با اشاره به ظرفیت های منطقه ویژه مالی و فرودگاه بین المللی پیغام گفت: این منطقه می تواند موتور محرکه توسعه و پیشرفت استان البرز باشد.

خبرنگاران منطقه ویژه مالی پیغام موتور محرکه توسعه البرز قرار گیرد

عزیزاله شهبازی روز شنبه در بازدید از یک واحد فراوری کننده لوازم خانگی در منطقه ویژه مالی و فرودگاه بین المللی پیغام با بیان اینکه این منطقه می تواند موتور محرکه توسعه و پیشرفت استان البرز باشد، اضافه نمود: بر این اساس می تواند در راستای یاری به شکوفایی اقتصاد کشور و ایفای نقش بر فرایند فعالیت های مالی پایتخت موثر باشد.

وی با اشاره به راه اندازی واحد فراوری کننده لوازم خانگی در منطقه ویژه مالی پیغام گفت: در شرایط تحریمی که دشمنان تنگناهای زیادی برای ما ایجاد کردند، چنین واحدهایی می توانند راهگشا و احتیاج کشور را در کالاهایی که عمدتا وارداتی هم بودند، تامین کند.

وی اضافه نمود: اعتباری بیش از 600 میلیارد تومان برای راه اندازی این واحد صرف شده و در این شرایط شیوع کرونا با توجه به احتیاج مردم با تعداد 300 نفر پرسنل آموزش دیده و فراوری روزانه 500 دستگاه ماشین لباسشویی و همین مقدار نیز یخچال با فناوری های روز جهان فعالیت می نماید.

استاندار البرز اضافه نمود: اکنون محصولات این واحد بیش از 25 درصد احتیاج بازار را تامین می نماید و در فازهای بعدی خط فراوری کولر گازی را نیز راه اندازی خواهد نمود.

وی گفت: مشکل این واحد در مورد تامین برق است که امید است پس از این بازدید با پیگیری جدی برای برطرف این احتیاج اقدامات لازم صورت گیرد.

شهبازی گفت: مقرر شده که روز پنجشنبه، بیستم شهریور این واحد به عنوان هدیه ای از سوی بخش خصوصی به مردم به صورت رسمی با حضور رییس جمهوری افتتاح گردد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران منطقه ویژه مالی پیغام موتور محرکه توسعه البرز قرار گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران منطقه ویژه مالی پیغام موتور محرکه توسعه البرز قرار گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید