درخشان: دربی یک فینال بزرگ برای پرسپولیس است، لک باید بازی کند

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، سرمربی پیشین پرسپولیس گفت: دربی برای پرسپولیس مثل یک فینال بزرگ است و اگر برنده گردد، جدا از گرفتن 3 امتیاز برای ادامه بازی ها روحیه بیشتری می گیرد.

درخشان: دربی یک فینال بزرگ برای پرسپولیس است، لک باید بازی کند

حمید درخشان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ بلاگ پو، درباره دربی فردا مطرح نمود: پیش بینی من این است که بازی خوبی را خواهیم دید. پرسپولیس با توجه به شرایط جدول راهی جز برد در این بازی ندارد و تساوی هم به درد این تیم نمی خورد. این مسابقه برای پرسپولیس مثل یک فینال بزرگ است و اگر برنده گردد، جدا از گرفتن 3 امتیاز برای ادامه بازی ها روحیه بیشتری می گیرد و رقیب دیرینه اش را با چالش روبرو خواهد نمود. پرسپولیس باید شجاعانه بازی کند چون احتیاج به مبرمی به کسب 3 امتیاز دارد.

وی در خصوص شرایط گلرهای پرسپولیس و اینکه کدام دروازه بان باید در دربی به میدان برود، گفت: این موضوعی است که به کادر فنی مربوط می گردد ولی اعتقاد دارم که حامد لک باید بازی کند. لک دروازه بانی توانمند و باتجربه است و بعضی اتفاقات باعث شد تا حدودی از لحاظ روحی لطمه بخورد. با این حال کادر فنی پرسپولیس قطعاً با این دروازه بان صحبت خواهند کرد تا از لحاظ روحی در شرایط مطلوبی قرار بگیرد.

درخشان در خصوص پیش بینی اش از نتیجه بازی روز پنجشنبه اعلام کرد: فکر می کنم پرسپولیس با یک گل برنده دربی خواهد شد و امیدوارم بعد از بازی طرفداران پرسپولیس را خشنود ببینیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "درخشان: دربی یک فینال بزرگ برای پرسپولیس است، لک باید بازی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخشان: دربی یک فینال بزرگ برای پرسپولیس است، لک باید بازی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید