رونمایی ساپینتو از سه تفنگدار آبی پوش

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، سرمربی پرتغالی تیم استقلال تهران در پیامی به مسوولان این باشگاه راهبرد خود را در مورد جابجایی گفت.

رونمایی ساپینتو از سه تفنگدار آبی پوش

تیم استقلال تهران با استخدام ریکاردو ساپینتو پرتغالی به صورت رسمی وارد فصل جابجایی شد و اکنون نیز منتظر دستور این مربی برای جذب ستارگان داخلی و خارجی است.

البته بعضی از منتقدان مصطفی آجورلو باور دارند که آبی پوشان در جابجایی عملکرد خوبی نداشته و قافیه قهرمانی را به حریف سنتی خود واگذار کردند، زیرا پرسپولیس بیشتر ستاره های لیگ برتر را به استخدام درآورده است، اما استقلال در حفظ بازیکنان تیم قهرمان هم ناتوان است.

در حالی که اخبار متعددی از کوچ بازیکنان استقلال به گوش می رسد، اما ساپینتو با ارسال پیغامی به مسوولان باشگاه اعلام نموده است برای موفقیت در فصل پیش رو احتیاج به حفظ شاکله اصلی تیم دارد و باید بازیکنان تاثیرگذار تیم قهرمان در استقلال ماندگار شوند. حفظ شاکله تیم در حالی است که بعضی اخبار از قرار گرفتن نام ارسلان مطهری و آرمان رمضانی در فهرست فروش حکایت دارد.

بنابر بعضی اخبار منتشر شده در رسانه ها، ساپینتو در پیغام خود به مسوولان باشگاه استقلال تهران اعلام نموده که باید سه بازیکن این تیم حتما حفظ شوند. امیرحسین حسین زاده، مهدی مهدی پور و کوین یامگا بازیکنان مورد علاقه مربی پرتغالی هستند. حفظ این بازیکنان در حالی است که مهدی پور و حسین زاده در آستانه فسخ قرارداد با استقلال هستند و یامگا نیز از شرایط به وجود آمده راضی نیست.

منبع: فرارو

به "رونمایی ساپینتو از سه تفنگدار آبی پوش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی ساپینتو از سه تفنگدار آبی پوش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید