ستاری: در پیکان همه چیز سر جای خودش واقع شده است، عملکرد خوبی در پارس جنوبی داشتم

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، محمد ستاری، بازیکن جدید تیم فوتبال پیکان گفت: در این باشگاه همه چیز سرجای خودش واقع شده است و بازیکن با آرامشی که دارد فقط به فوتبال فکر می نماید.

ستاری: در پیکان همه چیز سر جای خودش واقع شده است، عملکرد خوبی در پارس جنوبی داشتم

محمد ستاری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ بلاگ پو با ابراز خرسندی از پیوستن به پیکان گفت: من فصل خوبی را در پارس جنوبی پشت سر گذاشتم و عملکرد رضایت بخشی در این تیم داشتم. فقط چهار بازی را به دلیل مصدومیت از دست دادم و بعد از سرانجام فصل هم چند پیشنهاد داشتم که در نهایت پیکان را انتخاب کردم. من حتی در نیم فصل سال گذشته هم پیشنهاد داشتم، ولی باشگاه پارس جنوبی با جدایی ام مخالفت کرد. در این مقطع هم بعد از آنالیز پیشنهادها در نهایت پیکان را انتخاب کردم.

وی در ادامه یادآور شد: فصل گذشته مسائل اقتصادی باعث شد تا پارس جنوبی در نیم فصل دوم شرایط خوبی نداشته باشد و همین موضوع در نتایج ما تأثیرگذار بود. دوست داشتم جایی بازی کنم که آرامش داشته باشم و پیکان چنین شرایطی را دارد. من در باشگاه ذوب آهن هم بوده ام و پیکان هم شرایطی مثل ذوب آهن دارد. در پیکان همه چیز سرجای خودش واقع شده است و بازیکن با آرامشی که دارد فقط به فوتبال فکر می نماید.

مدافع - هافبک جدید تیم فوتبال پیکان در سرانجام توضیح داد: برای انتخاب پیکان با خیلی ها مشورت کردم و فکر می کنم انتخاب خوبی انجام دادم. وقتی بازیکن دغدغه زمین تمرین، مسائل اقتصادی و ... را نداشته باشد، قطعاً می تواند با تمرکز بالا خوب بازی کند و در خدمت تیم باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ستاری: در پیکان همه چیز سر جای خودش واقع شده است، عملکرد خوبی در پارس جنوبی داشتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاری: در پیکان همه چیز سر جای خودش واقع شده است، عملکرد خوبی در پارس جنوبی داشتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید