سریال کره ای غم های ما؛ داستان های شادی بخش جزیرۀ ججو

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، جزیرۀ ججو (Jeju) با منظره ها زیبای ساحلی و آفتاب درخشانش یکی از توریستی ترین منطقه ها کشور کره است. اما سریال غم های ما نشان می دهد که آدم ها حتی در شادترین جا های جهان هم که زندگی نمایند بالاخره غم و غصه هایی دارند. ولی اشتباه نکنید! درست است که آدم های این سریال خالی از غم و اندوه نیستند، اما این احساسی نیست که بیننده با تماشا سریال پیدا کند. احساس تماشای این سریال مثل خواندن یک رمان زیبا در کنار ساحل دریاست؛ آرامش بخش و نشاط آور.

سریال کره ای غم های ما؛ داستان های شادی بخش جزیرۀ ججو

به گزارش وبلاگ بلاگ پو؛ معمولا سریال هایی که شخصیت های زیاد و خطوط داستانی متعدد دارند در معرض این خطر هستند که نتوانند به قصه هایشان عمق لازم را ببخشند یا آن ها را به خوبی با هم ترکیب نمایند. اما این سریال اصلا گرفتار این دام نشده و به برترین و صمیمانه ترین شکل ممکن ما را به درون داستان شخصیت هایش می برد. بعد از چند قسمت احساس می کنید که دارید در جزیرۀ ججو زندگی می کنید و شخصیت هایش همسایه ها و آشنا های شما هستند. هر کدام از قسمت های ابتدایی سریال روی داستان یکی از شخصیت ها بیشتر تمرکز می نماید و تصویری عمیق و قابل باور از زندگی، خاطرات، غصه ها و امید های او به ما می دهد.

مثلا یون هوی زنی است که در جزیره مغازۀ ماهی فروشی دارد. او بعد از بیست سال دوباره با اولین عشق زندگیش چوی هان سو دیدار می نماید که بعد از سال ها به جزیره برگشته است. یون هوی به این فکر می نماید که شاید دوباره آن عشق دورۀ نوجوانی بتواند شعله ور گردد؛ اما کم کم حس می نماید که انگار هان سو فقط به خاطر مسائل اقتصادی اش دوباره به سراغ او آمده.

در یک گوشۀ دیگر از جزیره داستان جونگ هیون و بانگ یونگ جو را دنبال می کنیم که عاشق همدیگر هستند، اما اختلافات پدرانشان مانع نزدیکتر شدن آن ها است. تازه این وسط اتفاقات غیرمنتظره و ناخواسته ای هم قرار است بیافتد که اوضاع را پیچیده تر می نماید.

غم های ما پر است از این شخصیت ها و قصه ها؛ قصه هایی که با وجود اینکه به یک معنا مستقل از هم هستند، اما در عین حال ارتباط های بسیار ظریف و زیبایی با هم دارند و در یک ترکیب دوست داشتنی و خوش ساخت با هم جمع شده اند. انگار هر کدام از آدم های سریال، هم شخصیت اصلی داستان خودش است و هم شخصیت مکمل داستان های دیگران.

این سریال جزیرۀ ججو را تبدیل نموده است به میدان برخورد احساساتی آتشین و گاه متضاد. اندوه، رخوت، همدلی، اشتیاق، ناامیدی و امید؛ همۀ این ها با هم آمیخته شده اند تا داستانی پرکشش و عمیقا انسانی را برای ما بسازند. غم های ما مثل یک ارکستر هماهنگ از احساسات و روابط بین آدم ها است.

جلوۀ بصری سریال بر خلاف اسمش کاملا شادی بخش و نشاط انگیز است. سازندگان سریال برترین استفاده را از منظره ها زیبا و آفتابی جزیره نموده اند و موسیقی گوش نواز و دل انگیز سریال هم این جاذبه و گیرایی را بیشتر نموده است.

اما آن چیزی که بیشترین تاثیر را در کیفیت سریال داشته گروه درخشان و توانمند بازیگران است. بدون حضور بازیگرانی درجه یک و کاربلد امکان نداشت که بتوانیم انقدر خوب با شخصیت های سریال ارتباط برقرار کنیم و احساسات آن ها را درک کنیم. باید گفت اندوه ما با این ویژگی های مثبتی که در کنار هم جمع نموده بدون شک جزء برترین سریال های کره ای سال جاری خواهد بود.

  • بازیگران: لی جونگ یون (Lee Jung-eun)، چا سئونگ وون (Cha Seung-won)، جونگ یون هی (Jung Eun-hye) و دیگران
  • امتیاز: 8.2/10
  • زمان انتشار: از 20 فروردین
منبع: فرارو

به "سریال کره ای غم های ما؛ داستان های شادی بخش جزیرۀ ججو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سریال کره ای غم های ما؛ داستان های شادی بخش جزیرۀ ججو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید