سفری راحت تر با نسخه نو اپ تریپ ادوایزر

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، اپ تریپ ادوایزر (TripAdvisor)

روز به روز به تعداد وبسایت هایی که برنامه های مختلف و متنوعی برای سفر ارائه و پیشنهاد می نمایند، اضافه می گردد، یکی از محبوب ترین این وبسایت ها، وبسایت شناخته شده مشهور تریپ ادوایزر با چیزی حدود 390 میلیون بازدید نماینده در ماه است! است که هواداران بسیار زیادی دارد و خیلی ها قبل از سفر، مطالب آن را مطالعه می نمایند و نظر های مختلفی که به وسیله افراد مختلف در آن ثبت شده است را می خوانند. از آن جاییکه استفاده از تلفن همراه و گوشی های هوشمند هم در حال بیشتر شدن است، این وبسایت به فکر ارائه نسخه نو از اپ خود نموده است. با خبرنگاران همراه باشید تا با ورژن نو این اپ و قابلیت های آن بیشتر آشنا شوید.

سفری راحت تر با نسخه نو اپ تریپ ادوایزر

از نظر خود تریپ ادوایزر و کاربرهای جهانی، تریپ ادوایزر برترین سایت گردشگری جهان است که البته اگر نگاهی به آمار بازدید نماینده های سایت آن با تعداد 390 میلیون بازدید نماینده در ماه بیندازیم می بینیم که این گفته منطقی است. البته با رشدی که در این صنعت وجود دارد، باید دانست که هیچ چیز ابدی نیست و همواره رقابت وجود دارد. طبق آنالیز هایی که تیم این وبسایت روی اپلیکیشن آن انجام داده است تعیین شده که تقریبا نصف ترافیک این سایت به وسیله تلفن یا همراه بوده است و به همین علت تصمیم گرفته تا ورژن نوی از برنامه خود ارائه کند.

اگر نسخه نو این برنامه را ببینید، به برنامه ای برمی خورید که بسیار ساده طراحی شده است و در عین حال کاربران می تواند به راحتی به بخش های مختلف آن دسترسی پیدا نمایند. در این ورژن می توانید به وسیله چند فیلتر مختلف اطلاعات مورد نظرتان را ببینید. برای مثال می توانید نتیجه ای که در پی آن هستید را بر اساس نظرات کاربران انتخاب کنید، بر اساس هزینه انتخاب کنید و یا بر اساس فاصله. علاوه بر این یک گزینه برترین هم دیده می گردد که نتیجه های جستجوی شما را بر اساس امتیاز کاربرابن، قیمت و یا محبوبیت آن تنظیم می نماید.

به عنوان شما رستوران های یک منطقه را جستجو می کنید، می توانید رستوران های آن نقطه را بر اساس معیار تعیینی جستجو کنید، مثلا اینکه رستوران های مقرون به صرفه را انتخاب کنید و یا رستوران هایی که شیک و مجلل هستند را انتخاب کنید که نمایش داده گردد. یا حتی رستوران هایی را انتخاب کنید که مخصوص گیاه خواران هستند و…

برای مثال شهری را انتخاب می کنید و دوست دارید تا اطلاعاتی در خصوص آن بدست بیاورید. در این مورد، تمام نکات و آنچه که باید راجع به این شهر بدانید در اختیارتان قرار می گیرد. البته این موارد در نسخه های قبلی آن هم دیده می شد اما امکاناتی که در اپ تریپ ادوایزر وجود دارد، تقریبا در هیچ اپ دیگری دیده نمی گردد.

یکی دیگر از قابلیت های اپ تریپ ادوایزر این است که کاربران می توانند سفرشان را با همسفرهای خود به اشتراک بگذارند و در نتیجه افراد می توانند مکان های مورد علاقه دیگران را ببینند. مزیت بزرگ این روش این است که گروه های گردشگری می توانند با هم سفرهایشان را هماهنگ نمایند.

منبع: الی گشت

به "سفری راحت تر با نسخه نو اپ تریپ ادوایزر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفری راحت تر با نسخه نو اپ تریپ ادوایزر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید