سیستان بلوچستان قهرمان مسابقات بدمینتون لیگ دسته یک کشور شد

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، محمدحسین رضوانی در تبادل نظر با خبرنگاران، ضمن بیان اینکه دور برگشت گروه الف مسابقات بدمینتون لیک دسته یک آقایان کشور به میزبانی شاهرود با معرفی برترین ها به کار خود سرانجام داد، ابراز داشت: در این مسابقات چهار تیم مجموعه فروشگاه های طلایی نیشابور، پاک چوب سیستان و بلوچستان، شهید بلباسی قائم شهر و آموزشگاه بدمینتون شاهرود حضور داشتند.

سیستان بلوچستان قهرمان مسابقات بدمینتون لیگ دسته یک کشور شد

وی بابیان اینکه در این مسابقات 24 نفر شرکت کردند، اضافه نمود: سیستان بلوچستان در این بین با کسب هفت امتیاز قهرمان مسابقات به میزبانی شاهرود شد.

رئیس هیئت بدمینتون شاهرود بابیان اینکه مجموعه فروشگاه های طلایی نیشابور با هفت امتیاز در صندلی دوم نهاده شد، ابراز داشت: در نهایت تیم آموزشگاه بدمینتون شاهرود با کسب پنج امتیاز در رده سوم ایستاد که با این حساب شهید بلباسی قائم شهر در رده آخر نهاده شد.

رضوانی اضافه نمود: مسابقات دور رفت به میزبانی شهرهای نیشابور و قم برگزار گردیده بود اما در گروه ب لیگ دسته یک بدمینتون اس پی جهان پلاستیک شیراز و نمایندگان قم و زنجان حضور دارند.

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، دور برگشت لیگ دسته یک بدمینتون آقایان باشگاه های کشور به میزبانی شاهرود 25 و 26 بهمن ماه برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "سیستان بلوچستان قهرمان مسابقات بدمینتون لیگ دسته یک کشور شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیستان بلوچستان قهرمان مسابقات بدمینتون لیگ دسته یک کشور شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید