محرابیان: قطر بازار بکری برای تجار ایرانی است

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، وزیر نیرو گفت: مهم ترین سرمایه در دنیای مالی امروز، وجود بازاری مفید، مطمئن، پایدار و دارای پتانسیل برای تجار است.

محرابیان: قطر بازار بکری برای تجار ایرانی است

به گزارش گروه مالی وبلاگ بلاگ پو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو، علی اکبر محرابیان در جریان سفر خود به قطر به منظور شرکت در اجلاس هشتم کمیسیون مشترک همکاری مالی ایران و قطر در دوحه، شب گذشته در ملاقات با تجار و بازرگانان ایرانی در قطر، با اشاره به پتانسیل بالای بخش خصوصی در کشور های همسایه، اظهار کرد: بخش خصوصی پتانسیل و نقش بسیار موثری در افزایش حجم معاملات و تبادلات دارد و می تواند در روابط مالی دو کشور نیز تاثیرگذار باشد.

وی با تاکید بر توسعه مناسب روابط ایران با همسایگان به ویژه روابط مثبت سیاسی دو کشور ایران و قطر اضافه نمود: قطعا با این سطح همکاری دو کشور، مهم ترین هدف ایران پشتیبانی از بخش خصوصی ایرانی در توسعه روابط مالی با قطر است.

وزیر نیرو و رئیس کمیسیون مشترک همکاری مالی دو کشور با بیان اینکه بازار قطر بازاری بکر برای حضور تجار و بازرگانان ایرانی است، اعلام نمود: مهم ترین سرمایه در دنیای مالی امروز، وجود بازاری مفید، مطمئن، پایدار و دارای پتانسیل برای تجار است.

وی، حضور مشاور حقوقی محلی برای همراهی و مشاوره در امضای قرارداد های مالی را ضروری دانست و با اشاره به پشتیبانی از تجار ایرانی یاد آور شد: قطعا در اجلاس هشتم یکی از اسناد مهم امضا شده در مورد حمایت و پشتیبانی از بخش خصوصی ایرانی و قطری برای توسعه همکاری ها خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "محرابیان: قطر بازار بکری برای تجار ایرانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محرابیان: قطر بازار بکری برای تجار ایرانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید