معرفی ایده های برتر در نخستین دوره آموزشی کسب و کار فرهنگی

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، بهترین ایده های ارائه شده در نخستین دوره آموزشی کسب وکار فرهنگی ویژه دانشجویان نمونه دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر سیدطه هاشمی، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در واحد کرمان معرفی شدند.

معرفی ایده های برتر در نخستین دوره آموزشی کسب و کار فرهنگی

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، دکتر سیدطه هاشمی در این مراسم طی سخنانی ضمن تشکر از دست اندرکاران نخستین دوره آموزشی کسب وکار فرهنگی، گفت: ایده های ارائه شده در این دوره ، مطلوب و قابل توجه و دارای ارزش حمایتی هستند.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: با طرح موضوع در کمیته فناوری های نرم معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه ، نسبت به حمایت از سه ایده برتر تصمیم گیری خواهد شد.

در ابتدای این جشنواره دکتر مستوره عزت زاده معاون مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، گزارشی از فرایند برگزاری دوره را ارائه داد و سپس خسرو سلجوقی مشاور هیات عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران، با ارائه آماری درباره اهمیت کسب وکار فرهنگی سخن گفت و نقش فناوری اطلاعات در ارزش افزایی زودبازده اقتصادی را تشریح کرد.

سلجوقی، سهم بخش خدمات الکترونیک در زیر ساخت توسعه و اشتغال را 93 درصد، صنعت 4 درصد و کشاورزی را 3 درصد برشمرد و تاکید کرد: تربیت نیروی انسانی خلاق در زمینه کسب و کار الکترونیکی می تواند نقش تعیین کننده ای در زمینه اشتغال و درآمدزایی داشته باشد.

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، هفت ایده برتر ارائه شده در این دوره، شامل کلینیک حقوق، فرهنگ یار (طراحی اپلیکیشن خدمات فرهنگی)، سرمایه سبز (با رویکرد محیط زیست و بیابان زدایی)، سامانه پذیرش دانشگاهی، درمان 72 ساعته و با (با رویکرد سلامت)، سامانه سلامت چربی سوز هوشمند (با رویکرد سلامت) و تراشه سلامت نیز در مرحله نهایی داوری، ارزیابی شدند و هیات داوران پس از جمع بندی آرا ، سامانه چربی سوز هوشمند ، سرمایه سبز و فرهنگ یار را به ترتیب حائز رتبه های نخست تا سوم معرفی کرد. تراشه سلامت نیز به عنوان ایده برتر علمی شناخته شد.

بنا به اعلام هیات داوران، مهم ترین معیارهای انتخاب ایده های برتر کسب و کار فرهنگی، روش ارائه، تبلیغات، فروش، بازاریابی و مشتری شناسی و برنامه سوددهی کوتاه مدت بود.

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، در ادامه این برنامه به قابلیت های کرمان در راه اندازی شتاب دهنده های شرکت های دانش بنیان اشاره شد و از ظرفیت های گردشگری این استان و تشکیل و راه اندازی دوره های دائمی کسب و کار با موضوع های متنوع فرهنگی و گردشگری سخن به میان آمد که با استقبال دکتر آل طه رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان رو به رو شد.

بازدید از جاذبه های گردشگری کرمان، از دیگر برنامه هایی بود که دانشگاه آزاد واحد کرمان برای دانشجویان نمونه در نظر گرفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "معرفی ایده های برتر در نخستین دوره آموزشی کسب و کار فرهنگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی ایده های برتر در نخستین دوره آموزشی کسب و کار فرهنگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید