معرفی هتل بونینگتون دبی ، 5 ستاره

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، در ادامه معرفی بهترین هتل های 5 ستاره دبی به هتل بونینگتون دبی می رسیم. هتلی که نه تنها اقامتی راحت و امکاناتی فوق العاده را برای مهمانانش فراهم آورده است بلکه رستورانی عالی و استخری با نمایی رو به شهر دبی دارد. می توانید از استخر آن، خط افق دبی را در دید داشته باشید. حتی نمای شبانه و زیبای شهر می تواند یکی از بهترین مکان های شما در هنگام شب باشد. در متن زیر، مجله خبرنگاران خصوصیات رفاهی، تفریحی، موقعیت هتل و چگونگی دسترسی داشتن به جاذبه های دیدنی این شهر از هتل بونینگتون دبی را بیان می کنیم. برای رزرو تور دبی از تهران با بهترین خدمات به وبسایت ما مراجعه کنید.

معرفی هتل بونینگتون دبی ، 5 ستاره

خدمات رفاهی هتل بونینگتون دبی

برای خانواده های مهمان استخر سرپوشیده ای برای بچه ها و خانواده ها در نظر گرفته شده که راحتی و امنیت بیشتری برای مهمانان داشته باشد. میز پذیرش شبانه روزی به تمام سوال ها و درخواست هایتان با خوش رویی ترتیب اثر می دهد. این هتل 5 ستاره فوق العاده در سال 2009 ساخته شده است. برای رفتن به مراکز خرید می توانید ترانسفر بگیرید. کافی نت، ترانسفر فرودگاهی، خدمات تور و گردشگری دبی، کتابخانه، اتاق ملاقاتی با امکانات مورد نیاز افراد برای سمینارها و تجارت، خدمات نظافت اتاق ها و البته شستشو و اتوکشی آن ها از جمله امکانات مختصری است که در اینجا خواهید دید.

کارکنان هتل به 9 زبان زنده دنیا صحبت می نمایند. به زبان هایی مانند انگلیسی، عربی، آلمانی، هندی، اندونزیایی، فرانسوی، روسی و … صحبت می نمایند. ورود به هتل بونینگتون دبی، از ساعت 2 بعد از ظهر به بعد است. هنگام ظهر نیز باید اتاق خود را تحویل دهید. اقامت بچه ها رایگان است. در ضمنً امکانات میز پذیرش و هتل شامل خدمات زیر است:

برای رسیدن به ساحل جی بی آر، شاتل رایگان دارد. برای خانواده های مهمانان امکانات ویژه ای همانند یخچال در اتاق ها، استخر و زمین بازی بچه ها و … در نظر گرفته اند. پذیرش شبانه روزی، خدمات فکس یا فتوکپی، امکاناتی برای افراد ناتوان و کرایه ماشین، آرایشگاه، سلمانی و براق نماینده کفش هم دارد. بچه ها 2 سال اگر از تخت های موجود استفاده نمایند، اقامتشان رایگان خواهد بود.

امکانات تفریحی هتل بونینگتون دبی

اگر به تفریحات ساحلی علاقه مند هستید، می توانید با سرویس حمل و نقل هتل به ساحل بروید. ورزش ها و بازی هایی همانند گلف، تنیس، و اسکی در فضای بسته هم در زمین های بازی کنار ساحل وجود دارد که بهترین اوقات تفریحی خود را می توانید در آن بگذرانید. باشگاه ورزشی هتل نمایی رو به دریا و استخر تراسی دارد. هتل بونینگتون دبی برای علاقه مندان اسکی، انبار اسکی دارد. استخر بچه ها، استخر روباز، کافه کنار استخر، جکوزی، تفریحات شبانه، سونا و اتاق بخار و آرایشگاه تمام اوقات شما را پر می کند.

خدمات آرایشی و زیبایی به همراه دیگر خدمات آرامش در اختیارتان است و می توانید به ساحل نزدیک برای ورزش های آبی بروید. حمام ترکی و استخر سرپوشیده هم دارد. خدمات تور و گشت های شهری هم بهترین اوقات شما در شهر را فراهم می کند.

رستوران های هتل:

بوفه صبحانه با صبحانه های قاره ای هر روزه از ساعت 06:30 صبح تا 11صبح در دسترس است. در این هتل یک کافه، 3 رستوران و یک سالن غذاخوری به شرح زیر در دسترس است.

رستوران کاوندیش (The Cavendish): این رستوران روزانه باز بوده و متخصص در غذاهای بین المللی است. صبحانه، غذای آماده، ناهار و شام سرو می کند. مهمانان می توانند از نوشیدنی در کافه و از غذاخوری بیرون (در صورتی که آب و هوا مساعد باشد) لذت ببرند. منوی بچه ها هم در دسترس است.

رستوران مکگتیگانز گاسترو پاب (McGettigans Gastro Pub): این کافه رستوران هر روزه باز بوده و بیشتر غذاهای ایرلندی را برای صبحانه، ناهار و شام سرو می کند.

تراس هیلیز (Healeys Terrace): این تراس ناهارخوری متخصص در غذاهای بین المللی و البته شام است. مهمانان می توانند از نوشیدنی و ساعات شادی در این کافه تراسی لذت ببرند.

سالن آتورز (The Authors Lounge): این کافه، متخصص در غذاهای بین المللی و سرو وعده های صبحانه، ناهار و شام است. این رستوران هر روزه و به صورت 24 ساعته باز است.

کافه کنار استخر: این کافی شاپ کنار استخر، متخصص در غذاهای بین المللی و سرو ناهار و شام است. مهمانان می توانند از نوشیدنی و انواع غذاهای خوشمزه لذت ببرند. روزانه باز است.

امکانات اتاق های هتل بونینگتون دبی

تمام 208 اتاق و سوئیت با تهویه مطبوع و اینترنت رایگان وای فای مجهز هستند. از میان سوئیت های خانوادگی هم می توانید اتاق مورد نظر خود را انتخاب کنید. خانواده های مهمان، امکانات بیشتری برای بچه ها دارند. حتی در اتاق هتل و اینترنت وای فای دارند. میز مطالعه و مبلمانی زیبا دارند و اقامت شما را درون اتاق با احساسی خوشایند تکمیل می نمایند.

  • و بسیاری دیگر

برای رزرو اتاق و یا دیدن عکس های بیشتر از این هتل، می توانید سری به قسمت رزرو هتل دبی در سایت وبلاگ بلاگ پو بزنید.

انواع اتاق های هتل بونینگتون دبی

تمام اتاق های هتل، اینترنت وای فای رایگان و پارکینگ رایگان هم دارند.

  • سوئیت دولوکس: دو تخت یک نفره یا یک تخت دو نفره کینگ در این اتاق قرار داده شده که با تختی اضافه می توانند اقامت دو مهمان و یک کودک را فراهم نمایند.
  • آپارتمان خانوادگی: سوئیتی با یک تخت کینگ و یک تخت کویین است. اگر تخت اضافه هم بخواهید می توانید سفارش دهید. در این اتاق، می توانید 4 مهمان را جای دهید. در این اتاق حدود 4 کودک می توانند بمانند. مساحت این اتاق 90 متر مربع است.
  • سوپریور: 28 متر مربع مساحت داشته و یک تخت دو نفره کینگ و قابلیت اضافه نمودن تخت دارد. دو مهمان به همراه دو کودک می توانند در این اتاق بمانند. تمام امکانات اتاق ها نیز در هتل بونینگتون دبی و این اتاق فراهم شده است. این اتاق نمای خوبی دارد.
  • آپارتمان یک خوابه: فضای 65 متری آن با تخت دو نفره کینگ و یک تخت یک نفره تکمیل شده است. اقامت 3 نفر را راحت نموده است.
  • سوئیت کلاب: یک تخت کینگ در اتاق و امکان اضافه نمودن دو کودک هم دارد. در نتیجه دو مهمان بزرگسال و دو کودک می توانند در این اتاق اقامت داشته باشند. فضای این اتاق 60 متر مربع است.
  • اتاق کلاب: این اتاق تراس و 35 متر مربع مساحت دارد. یک تخت کینگ با قابلیت اضافه نمودن تخت اضافه نیز دارد. قابلیت افزودن تخت یا اقامت دو کودک اضافه نیز دارد. این اتاق دسترسی مستقیم به کافه هتل دارد.
  • اتاق دولوکس کینگ: جدای از یک تخت دو نفره کینگ، تمام امکاناتی که درون اتاق ها قرار دارند از جمله مبل، تلفن، تهویه مطبوع، وان و حمام خصوصی دارد.

فاصله هتل تا جاذبه های دبی

هتل بونینگتون دبی در فاصله 5 دقیقه پیاده روی ایستگاه مترو جمیرا لیک تاورز و مرکز خرید دبی مارینا واقع شده است. از فرودگاه ابوظبی 40 دقیقه راه دارید. با این حال نزدیک ترین فرودگاه به این هتل 5 ستاره، فرودگاه بین المللی دبی است. از خوبی های موقعیت مکانی این هتل، نزدیکی به سواحلی همانند جی بی آر بیچ (JBR Beach) است.

  • ایستگاه مترو دبی مارینت مال: این ایستکاه مترو در نزدیکی هتل است. اگر حوصله کنید می توانید با 5 دقیقه پیاده روی به آن برسید. چرا که در 1 کیلومتری هتل واقع شده است.
  • مرکز خرید دبی مارینا: در نزدیکی و 1.1 کیلومتری هتل است که حتی پیاده هم می توانید خود را به آن برسانید. با این حال اگر تاکسی یا ترانسفر خواستید، به سراغ میز پذیرش بروید.
  • برج خلیفه: تا شما 6 کیلومتر فاصله داشته که با تاکسی 30 دقیقه ای می رسید.
  • دبی مال: 15 کیلومتر تا این هتل فاصله دارد. می توانید با تاکسی 20 دقیقه یا کمتر خود را به آنجا برسانید.
  • مرکز خرید سیتی واک: تا این فروشگاه 8 کیلومتر فاصله داشته که اگر با تاکسی بروید، 30 دقیقه در راه خواهید بود.
  • دبی اوتودرام: این مرکز خرید نیز در 10 کیلومتری هتل بوده که با 15 دقیقه ای رانندگی به آنجا می رسید.
  • پارک آبی آکواونچر: تا هتل تقریبا 6 کیلومتر فاصله دارد. تاکسی 5 دقیقه ای شما را به این مکان که در پالم جمیرا واقع شده است، می رساند. این راستا برای پیاده روی دور است و خسته خواهید شد.
  • برج العرب: این پارک در مسافت 3 کیلومتری واقع شده است که برای رسیدن به آن توسط تاکسی حدود 15 دقیقه زمان نیاز دارید.
  • فرودگاه بین المللی دبی: 29.7 کیلومتر فاصله هتل بونینگتون دبی تا این فرودگاه است که توسط تاکسی 31 دقیقه ای این راستا طی می شود.
  • فرودگاه بین المللی المکتوم: تا این هتل حدود 20 کیلومتر فاصله داشته که با 35 دقیقه رانندگی به ورودی هتل خواهید رسید.
  • فرودگاه بین المللی شارجه: 4 کیلومتر است که با تاکسی یک ساعت تا هتل فاصله دارید. امیدواریم در هیچ کدام از این راستاها با ترافیک دبی برخورد نداشته باشید.

موقعیت هتل بونینگتون دبی

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

امارات، دبی، کلوستر جی

Cluster J - Dubai - United Arab Emirates

منبع: booking.com

منبع: الی گشت

به "معرفی هتل بونینگتون دبی ، 5 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل بونینگتون دبی ، 5 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید