نجات کویر نورد گرفتار شده در عمق کوی سه قلعه سرایان

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، فرماندهی انتظامی شهرستان سرایان از نجات یک کویر نورد گرفتار شده درشن و ماسه های کویر سه قلعه خبر داد.

نجات کویر نورد گرفتار شده در عمق کوی سه قلعه سرایان

به گزارش گروه حوادث وبلاگ بلاگ پو و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، سرهنگ وطن دوست گفت: با اعلام مرکز فوریت های 110 مبنی بر این که یک نفر با خودرو خود در شن و ماسه های کویر گرفتار شده است و درخواست امداد رسانی دارد که بلافاصله یک تیم از ماموران بخش انتظامی سه قلعه به کویر اعزام شدند.

وی افزود: با توجه به این که موقعیت دقیق فرد گرفتار شده در کویر دقیق مشخص نبود ماموران انتظامی شهرستان سرایان تمامی جهت های فرعی محدوده اعلام شده را بررسی که نهایتا بعد از حدود سه ساعت جستجو، فرد گرفتار شده را در محدودهراویچ وجمکرد مشاهده کردند و با تلاش پلیس خودرو از رمل خارج و با توجه به نقص فنی خودروی کویر نورد با کمک ماموران به تعمیرگاه انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سرایان گفت: کویرنورد گرفتار که به علت نا آشنا بودن به شرایط جغرافیایی منطقه در یک جهت صعب العبور گرفتار شده بود انتها پس از یک ساعت تلاش ماموران، از مرگ حتمی نجات داده و در سلامت کامل به بخش سه قلعه منتقل شد و به خانواده وی اطلاع رسانی شد.

منبع: جام جم آنلاین

به "نجات کویر نورد گرفتار شده در عمق کوی سه قلعه سرایان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نجات کویر نورد گرفتار شده در عمق کوی سه قلعه سرایان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید