هفته نکته که از پیش درآمد سریال بازی تاج و تخت می دانیم

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، همین طور که سریال بازی تاج و تخت به سرانجام خودش نزدیک می گردد، شبکه HBO می خواهد با ساخت یک سریال پیش درآمد بازی تاج و تخت به دنیا وستروس روح تازه ای بدهد. سریالی که قرار است بخشی از داستان های پس زمینه سریال را روشن کند. داستان هایی که بسیاری از هواداران پر و پا قرص و سرسخت سریال بازی تاج و تخت برای سال ها درباره شان خیال پردازی می کردند.

هفته نکته که از پیش درآمد سریال بازی تاج و تخت می دانیم

در حالی که جزییات بسیار اندکی از این قسمت پایلوت منتشر شده است اما به نظر می رسد راه هایی وجود دارد که گمانه های بیشتری درباره این قسمت بزنیم. این هم البته به لطف جورج آر.آر.مارتین نویسنده اصلی کتاب های نغمه یخ و آتش است که در طرح این اپیزود نقش داشته و گاهی نکته هایی از آن می گوید.

1) ما می دانیم چه کسی بر سریر قدرت است.

ساخت این سریال پیش درآمد سال گذشته سفارش داده شد. پروژه ای که مارتین و جین گولدمن، فیلمنامه نویس مردان پادشاه آن را نوشتند و ماجراهایش هزاران سال پیش از زمان حال سریال بازی تاج و تخت اتفاق می افتاد. در دورانی که ما آن را به عنوان عصر قهرمانان می شناسیم.

گلدمن طرح فیلمنامه را براساس قصه ای که خود او به همراه مارتین توسعه داده بودند، نوشت. او در کنار مارتین و چند نفر دیگر از جمله جیمز فارل و دنیل زلمن تهیه نماینده و مدیر اجرایی این سریال است.

2) ما توضیح کلی سریال را داریم.

طبق آنچه HBO منتشر نموده این درام از عصر طلایی قهرمانان تا سقوط آنها را به تاریک ترین زمان به ترتیب تاریخ توضیح می دهد. و البته یک نکته قطعی است: تاریخچه اسرار مخوف وستروس سرچشمه اصلی ظهور وایت واکرهاست.

3) به لطف مارتین احتمالا می دانیم که اسم سریال چه خواهد بود.

احتمالا شب طولانی باشد. مارتین می گوید که این اسم قطعی است اما مدیران HBO خبر داده اند که هنوز این پروژه اسم ندارد.

4) در این سریال تعدادی از ستاره های سینما حضور خواهند داشت.

نائومی واتس قرار است در این سریال (که حالا اسمش شب طولانی یا هر چیز دیگری ممکن است باشد) در نقش اصلی کنار جاش وایتهاوس بازی کند.

واتس نقش یک کاراکتر مقتدر کاریزماتیک را بازی می نماید که یک راز سیاه را از دیگران مخفی نگهداشته است. اما جزییات بیشتری درباره کاراکتری که او نقش اش را بازی می نماید منتشر نشده.

5) تارگرینی در کار نخواهد بود و درنتیجه احتمالا اژدهایی هم نخواهیم داشت.

جورج آر.آر.مارتین موقع صحبت از کتاب جدیدش آتش و خون که تاریخ ده هزار سال پیش وستروس را روایت می نماید نکات بیشتری از این سریال جدید گفت.

مارتین در گفت وگویی با اینترتینمنت ویکلی گفت: در رمان ها به ده هزار سال پیش اشاره شده است. من سعی می کنم که نکات مربوط به زندگی واقعی را بازتاب بدهم و فانتزی در آن نقش چندانی نخواهد داشت. در انجیل قصه آدم هایی را می خوانیم که صدها سال زندگی نموده اند و بعد آدم ها می نشینند حساب و کتاب می نمایند تا بفهمند این وقایع دقیقا چه زمانی اتفاق افتاده است. به هر حال در زمان این سریال جدید وستروس کاملا متفاوت بوده. سرزمین پادشاهی یا همان کینگز لندینگ وجود نداشته. تخت آهنی در کار نبوده است. تارگرینی وجود نداشته و والریا تازه داشته با اژدهایانش پا می گرفته است تا امپراطوری بزرگی بسازند. ما در چالش با یک دنیا متفاوت و قدیمی تر هستیم. گلدمن یک استعداد خارق العاده است و ما درباره ایده های او زیاد حرف زدیم. او وارد قلمرویی از کتاب شده که خود من پیش تر کشفش ننموده بودم. نویسنده اصلی سریال اوست.

6) فراوری سریال اوایل سال 2019 شروع می گردد. درست زمانی که قرار است سریال بازی تاج و تخت به سرانجام برسد.

فراورینمایندگان سریال ابراز امیدواری نموده بودند که نیمه اول سال 2019 فیلمبرداری این سریال جدید شروع گردد.

7) نمایش دهندگان سریال اصلی بازی تاج و تخت درگیر این یکی سریال نخواهند شد.

دیوید بنیاف و دی.بی.وایس، خالقان سریال بازی تاج و تخت هیچ کاری با این سریال جدید ندارند. بعد از اینکه آخرین فصل سریال بازی تاج و تخت آوریل 2019 روی آنتن رفت آنها هم خداحافظی خواهند کرد.

منبع: Thewrap

منبع: دیجیکالا مگ

به "هفته نکته که از پیش درآمد سریال بازی تاج و تخت می دانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفته نکته که از پیش درآمد سریال بازی تاج و تخت می دانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید