ویل اسمیت 10 سال از حضور در اسکار محروم شد

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، آموزشگاه اسکار بیان کرد ویل اسمیت به علت سیلی زدن به کریس راک در جریان مراسم اسکار 2022، برای 10 سال از حضور در جوایز اسکار محروم شد.

ویل اسمیت 10 سال از حضور در اسکار محروم شد

به گزارش وبلاگ بلاگ پو به نقل سی ان ان، آموزشگاه علوم و هنرهای سینمایی اسکار در نامه ای به اعضای این نهاد، رفتار ویل اسمیت در جریان مراسم اسکار 2022 را غیرقابل قبول خواند و اعلام این بازیگر که به تازگی برنده اسکار شده به مدت 10 سال اجازه حضور در هیچ رویداد یا برنامه برگزار شده به وسیله آموزشگاه را نخواهد داشت.

آموزشگاه در نامه ای به اعضا نوشته: اقدامی که امروز در پاسخ به رفتار ویل اسمیت انجام می دهیم، گامی به سوی هدفی بزرگ تر برای حفاظت از امنیت اجراکنندگان و مهمانانمان و بازگرداندن اعتماد به آموزشگاه است.

این بازیگر 53 ساله که در جریان مراسم اسکار 2022 به علت شوخی کریس راک کمدین آمریکایی با ظاهر همسرش به روی صحنه رفت و به او سیلی زد، گرچه پیش از این به صورت رسمی عذرخواهی نموده بود، اما چندی پیش نیز با انتشار بیانیه ای اظهار داشت تمامی عواقب رفتار خود را خواهد پذیرفت و فتارش را شوکه کننده، دردناک و غیرقابل توجیه توصیف کرد و از آموزشگاه اسکار استعفا داده بود.

کریس راک هنوز واکنشی جدی به اتفاقات مراسم اسکار نداشته و تنها در یکی از برنامه های خود به تماشاگران گفته که هنوز در حال پردازش این است که چه اتفاقی افتاده است.

اسمیت سال جاری برای بازی در فیلم پادشاه ریچارد پیروز به کسب جایزه اسکار برترین بازیگر نقش اول مرد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ویل اسمیت 10 سال از حضور در اسکار محروم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویل اسمیت 10 سال از حضور در اسکار محروم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید