کار آفرین کره ای با فراوری برج باد میلیاردر بولمبرگ شد

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، خبرنگاران-شرکت وی، CS Wind، به عظیم ترین تولیدکننده برج های بادی در دنیا تبدیل شده است و درآمد آن در دو سال تا 2019 بیش از دو برابر شده است، در 9 ماهه اول سال 2020 با رشد 16 درصدی به 695 میلیارد وون رسیده و درآمد خالص آن به 49.3 میلیارد وون رسیده است.

کار آفرین کره ای با فراوری برج باد میلیاردر بولمبرگ شد

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، کارآفرین کره ای که از بخش فولاد به انرژی باد روی آورده اکنون در لیست میلیاردرهای بلومبرگ قرار گرفته است آن هم با ساخت برج های بادی.

بازار، گروه آب و انرژی: جیم سئونگ جون، کارآفرین کره جنوبی که اکنون 67 ساله است در اواخر دهه 1980 یک شرکت فراورینماینده فولاد را اداره می کرد و پس ازآن به دلیل پتانسیل رشد در این زمینه به انرژی باد علاقه مند شد و تصمیم گرفت در این کار شرکت کند.

جیم در سال 2003 به انرژی های تجدیدپذیر روی آورد و اولین کارخانه CS Wind خود را در ویتنام راه اندازی کرد تا از مزایای کمتری در نیروی کار بهره ببرد.

پنج سال بعد، این شرکت از گلدمن ساکس 47.2 میلیارد وون (43 میلیون دلار) تسهیلات دریافت کرد و آن را در حوزه انرژی بادی سرمایه گذاری کرد و به یاری این سرمایه گذاری توانست فعالیت خود را در هفت کشور گسترش دهد.

در حال حاضر، CS Wind کارخانه هایی را در کشورهایی ازجمله مالزی، چین و انگلستان، ویتنام، ترکیه اداره می نماید و برج های بادی را به سایت تحلیل بازار در ادامه نوشت: شرکت هایی مانند جنرال الکتریک می فروشد و میخواهد کارخانه هایی را در ایالات متحده احداث کند.

برج های بادی سازهای بلندی هستند که از توربین بادی و اجزای سازنده آن پشتیبانی می نمایند.

شرکت وی، CS Wind، به عظیم ترین فراورینماینده برج های بادی در دنیا تبدیل شده است و درآمد آن در دو سال تا 2019 بیش از دو برابر شده است، در 9 ماهه اول سال 2020 با رشد 16 درصدی به 695 میلیارد وون رسیده و درآمد خالص آن به 49.3 میلیارد وون رسیده است.

طی چهار سال گذشته، سهام این شرکت افزایش یافته و در سال 2020 فقط پنج برابر جهش کرد و انتظار می رود با تغییر دولت ایالات متحده رشد بیشتری داشته باشد.

جیم کشاورز زاده در سن 67 سالگی اکنون به یکی از ثروتمندترین افراد در کره جنوبی تبدیل شده است و طبق شاخص میلیاردرهای بلومبرگ 51 درصد سهام وی و خانواده اش در این شرکت 1.4 میلیارد دلار ارزیابی شده است.

وی در مصاحبه ای با مجله این شرکت در سال 2014 گفت: مدیریت تجارت عبارت است از یافتن مداوم اهداف جدید برای به چالش کشیدن آن. هنگامی که هدفی محقق می گردد، شما باید هدف جدیدی را جستجو کنید، این گونه تجارت را اداره می کنید.

طبق آنچه در سایت این شرکت اعلام شده تاپایان سال 2018 بیش از 9619 برج تاسیساتی در دنیا تحویل داده و کار خود را در توسعه مزرعه های بادی در خشکی و آبها در مناطق مختلف دنیا به اجرا درآورده است.

این شرکت مدعی شده است تنها در سال 2018 بیش از 1400 برج در سراسر دنیا نصب نموده است.

لازم به ذکر است بازار انرژی های بادی به دلیل ارزان بودن فراوری رو به گسترش است و پیش بینی می گردد اندازه این بازار از 24.82 میلیارد دلار در سال 2019 به 45.72 میلیارد دلار در سال 2027 افزایش یابد. بیشترین تقاضا نیز در منطقه آسیا پاسیفیک است که این کشورها همزمان با گسترش شهر نشینی تمایل دارند که از مصرف انرژی ذغال سنگ فاصله بگیرند.

منبع: شفقنا اقتصادی

به "کار آفرین کره ای با فراوری برج باد میلیاردر بولمبرگ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کار آفرین کره ای با فراوری برج باد میلیاردر بولمبرگ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید