کتاب ستارۀ باران در روستای چهارروستایی گناوه رونمایی می گردد

به گزارش وبلاگ بلاگ پو در گناوه، این آیین رونمایی عصر سه شنبه با حضور زهره زنگنه یوسف آبادی (داستان نویس)، زهره سعدزاده (داستان نویس) و خدیجه نظری نویسندۀ کتاب ستارۀ باران در کتابخانه عمومی روستای چهارروستایی برگزار خواهد شد.

کتاب ستارۀ باران در روستای چهارروستایی گناوه رونمایی می گردد

کتاب ستارۀ باران نوشته خدیجه نظری برای گروه سنی کودک نوشته شده است. قهرمان این داستان که ستاره ای به نام تیر است، بچه ها را با خود به دنیای ستارگان و کهکشان راه شیری می برد و سفر هیجان انگیزی را برای آن ها می آفریند. این کتاب به همت انتشارات مهد علم سال 1401 روانه بازار کتاب شده است.

به گزارش ایبنا، خدیجه نظری، روزنامه نگار، نویسنده حوزه کودک و نوجوان، خیّر فرهنگی و مروج کتابخوانی 15 بهمن 1364 است که تا کنون با همکاری بخش خصوصی مثل موسسه آوای مهرگان 22 کتابخانه مدرسه ای را راه اندازی و مجهز نموده است. او از سن 12 سالگی فعالیت ادبی خود را با سرودن شعر شروع و در دوران دانشگاه هم به طور جدی داستان نویسی را تجربه کرد. تعدادی از داستان های نظری در نشریه دانشگاه محل تحصیلش منتشر شدند.

او در سال 94 مجموعه داستان نیمکت را از زبان نیمکتی در ساحل دریا آفرید که داستان های این مجموعه به صورت هفتگی در هفته نامه دریادلان منتشر شدند. او در ادامه به نوشتن در حوزه کودک و نوجوان علاقه مند شد و داستان ستارۀ باران را برای گروه سنی کودک از سوی انتشارات مهد علم راهی بازار کتاب کرد که این کتاب عصر سه شنبه در آیینی به همت کتابخانه عمومی روستای چهارروستای با همکاری دفتر معماری فرزاد رونمایی و معرفی خواهد شد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "کتاب ستارۀ باران در روستای چهارروستایی گناوه رونمایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب ستارۀ باران در روستای چهارروستایی گناوه رونمایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید