کشف 3000 تن ذخایر معدنی طلا در هند

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، هند که دومین مصرف کننده بزرگ طلا در جهان است، ذخایر طلایی به میزان بیش از 3000 تن را در شمال این کشور کشف کرد.

کشف 3000 تن ذخایر معدنی طلا در هند

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، هند سالانه دو تا سه تن طلا استخراج می کند و برای تامین تقاضا برای این فلز ارزشمند که در 10 سال گذشته به طور میانگین به 843 تن رسیده است، به واردات متکی است.

میل سیری ناپذیر هند برای طلا که در جواهرات استفاده می شود، سالانه بیش از 31 میلیارد دلار هزینه واردات برای دهلی نو دارد و طلا را پس از نفت خام دومین واردات بزرگ این کشور ساخته است.

روشان جیکوب، مدیر دپارتمان معدنکاری ایالت اوتار پرادش اظهار کرد: پس از مطالعاتی که بیش از 10 سال زمان برد، نهادهای دولتی و ایالتی هند رگه هایی از طلا را در منطقه سونبهادرا واقع در ایالت اوتار پرادش کشف کردند و در سون پاهادی 2940 تن ذخایر طلا و در هاردی پاهادی 646 کیلوگرم سنگ طلا کشف کرده اند.

این ایالت به دنبال تاییدیه های جنگل و محیط زیست است تا در مرحله بعد مجوز بهره برداری و استخراج از این ذخایر را به مناقصه بگذارد.

بر اساس گزارش رویترز، میزان طلا در این ذخایر حدود سه گرم در هر تن سنگ است و این ایالت با سازمان زمین شناسی هند همکاری می کند تا دریابد چه میزان طلا از این مناطق قابل استخراج است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "کشف 3000 تن ذخایر معدنی طلا در هند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف 3000 تن ذخایر معدنی طلا در هند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید