اجرای طرح افزایش مهارت های عمومی رانندگی با هدف پیشگیری و کاهش تصادفات در کشور

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، طرح جامع افزایش مهارت های عمومی رانندگی در دستور کار معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه نهاده شد.

اجرای طرح افزایش مهارت های عمومی رانندگی با هدف پیشگیری و کاهش تصادفات در کشور

معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با همکاری فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، پلیس راهور ناجا، معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، بیمه مرکزی و کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، طرح ارتقاء مهارت های عمومی رانندگی را با هدف توانمندسازی افراد و کسب دانش تجربی رانندگان در جهت پیشگیری از بروز حوادث رانندگی در دستور کار خود قرار داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، علیرضا ساوری مدیر کل پیشگیری های وضعی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در این خصوص گفت: متاسفانه نقش عامل انسانی در بروز تصادفات بنا به دلایل مختلف از جمله فقدان مهارت های رانندگی، بسیار بالا بوده و خسارت های ناشی از تصادفات منجر به فوت و مصدومیت های منجر به معلولیت افراد قابل تامل می باشد. به همین منظور این معاونت در نظر دارد علاوه بر تمرکز بر سایر جنبه ها و علل مختلف بروز تصادفات، با هماهنگی و همکاری دستگاه های فوق الذکر طرح ارتقاء مهارت های رانندگی را با هدف کاهش معضلات ترافیکی و در نهایت کاهش نرخ تلفات و تصادفات شهری و جاده ای با موضوع پیشگیری به اجرا درآورد.

ساوری در انتها مطرح کرد: متن تفاهم نامه مشترک این معاونت با فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی به امضاء رسیده است و به زودی با انعقاد تفاهم نامه با سایر دستگاه ها نیز شاهد عملیاتی شدن آن خواهیم بود که اخبار و گزارشات آن به اطلاع مردم شریف خواهد رسید.

منبع: همشهری آنلاین

به "اجرای طرح افزایش مهارت های عمومی رانندگی با هدف پیشگیری و کاهش تصادفات در کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای طرح افزایش مهارت های عمومی رانندگی با هدف پیشگیری و کاهش تصادفات در کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید