استان زنجان، گورخواب ندارد

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: استان زنجان پدیده گورخوابی ندارد.

استان زنجان، گورخواب ندارد

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، محمد محمدی قیداری عصر دیروز در آیین افتتاح مرکز شلتر و مرکز شناسایی، کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی زنجان، اظهار کرد: بعد از مباحثی که در رابطه با گورخواب های برخی استان ها مطرح شد، بنا به دستور مدیریت استان این مسئله در استان پیگیری و آنالیز شد.

این مسئول با بیان اینکه در استان زنجان، گورخوابی وجود ندارد، ادامه داد: پس از آنالیز تعیین شد که در استان 70 الی 80 معتاد کارتن خواب وجود دارد که در حال ساماندهی این معتادان و پیشگیری در سطوح اولیه هستیم.

وی اضافه نمود: در بحث موادمخدر استان زنجان جزو استان های پاک محسوب گردیده و در محله های شهری و روستایی آموزش های متعددی برای پیشگیری انجام می گردد.

محمدی قیداری گفت: در استان 12 کمپ وجود دارد که 7 الی 8 هزار نفر را تحت پوشش قرار می دهند. همچنین مراکز متادون درمانی، مراکز درمان سرپایی و اقامتی نیز زیرنظر بهزیستی وجود دارد.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان یادآور شد: باید معتاد بیمار تلقی گردد تا راحت تر تحت درمان قرار گیرد و این مرکز برای افرادی که به کمپ ها مراجعه نمی کردند، مکان در دسترس تری است. همچنین خط 123 این سازمان به صورت شبانه روزی فعالیت می نماید.

وی توضیح داد: در حال حاضر یک اورژانس سطح یک در شهرستان زنجان، دو اورژانس سطح دو در ابهر و خدابنده و دو اورژانس سطح سه در خرمدره و طارم وجود دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "استان زنجان، گورخواب ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استان زنجان، گورخواب ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید