امیدواریم لرستان به قطب گردشگری غرب کشور تبدیل گردد

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از بافت تاریخی شهر بروجرد بازدید کرد.

امیدواریم لرستان به قطب گردشگری غرب کشور تبدیل گردد

به گزارش خبرنگار وبلاگ بلاگ پو، علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری عصر امروز چهارشنبه 27 تیر 97 از بافت تاریخی شهر بروجرد بازدید کرد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی در حاشیه این بازدید گفت: طبیعت و آثار تاریخی بروجرد بسیار زیبا و قابل توجه است، اما متاسفانه معرفی این منطقه به اندازه کافی نبوده است، همچنین زیرساخت های گردشگری در این منطقه باید تقویت و توسعه یابد.

معاون رئیس جمهوری ادامه داد: در این سفر آنالیز جاذبه های گردشگری را در برنامه کاری داریم، ایده های بسیار خوبی در این بازدیدها شکل گرفت که پیگیری می گردد، یکی از جاذبه های طبیعی استان که ظرفیت بسیار زیادی دارد آبشار بیشه است که کوشش خواهیم کرد قطار گردشگری که در چند نقطه کشور فعال گردیده است به این منطقه نیز وارد گردد.

مونسان توضیح داد: آنالیز مشکلات و مسائل بافت تاریخی و موضوعات مربوط به مرمت این آثار نیز در این سفر مورد توجه قرار خواهد گرفت، استفاده بهینه از این آثار تاریخی نیز باید در دستور کار قرار گیرد، با مرمت و تغییر کاربری برخی از آثار تاریخی می توان اشتغال ایجاد کرد و به توسعه زیرساخت های گردشگری نیز کمک می گردد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: امیدواریم این استان به قطب گردشگری غرب کشور تبدیل گردد.

او در مورد ثبت ملی آثار تاریخی استان لرستان گفت: روند ثبت آثار تاریخی استان ادامه دارد، برای ثبت آثار باید روند کارشناسی به درستی طی گردد.

منبع: chtn.ir

به "امیدواریم لرستان به قطب گردشگری غرب کشور تبدیل گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیدواریم لرستان به قطب گردشگری غرب کشور تبدیل گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید