انجام پرواز فوق العاده به لندن

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، طی ماه های گذشته و با شیوع ویروس جهش یافته کرونا موسوم به کرونای انگلیسی، پروازهای ایران به و از انگلیس و بعضی دیگر از کشورها به حالت تعلیق درآمد و محدودیت های جدیدی برای رفت و آمد مسافران خارجی تعریف شد. البته این پروتکل تنها مختص ایران نبود و در بسیاری از کشورها نیز همین رویه انجام شد. حالا پس از گذشت بیش از سه ماه از ممنوعیت و تعلیق پرواز به و از انگلستان، پروازی فوق العاده در حال اجرا است که در هفته آینده انجام خواهد شد.

انجام پرواز فوق العاده به لندن

حسین جهانی -مدیرکل روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) - در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: طبق مجوز اخذ شده از ستاد ملی مبارزه با کرونا و سازمان هواپیمایی کشوری یکشنبه هفته آینده 22 فروردین ماه پرواز فوق العاده این ایرلاین به مقصد لندن انجام می گردد.

وی اضافه کرد: پرواز رفت با شماره 711 در ساعت 9:20 روز یکشنبه 22 فروردین ماه فرودگاه امام خمینی (ره) را به مقصد لندن ترک نموده و در ساعت 12:10 به وقت محلی در فرودگاه هیتروی لندن به زمین می نشیند.

مدیرکل روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما ادامه داد: پرواز بازگشت نیز ساعت 14:10 از فرودگاه لندن به مقصد فرودگاه امام خمینی (ره) پرواز و در ساعت 23:40 وارد این فرودگاه می گردد.

جهانی درباره پروتکل های در نظر گرفته شده برای مسافران این پرواز، گفت: همه مسافران با سن بالای هشت سال باید قبل از سوار شدن به هواپیما تست PCR با پاسخ منفی داشته باشند و در ایران هم از آن ها تست گرفته می گردد.

علاقه مندان می توانند گزارش گران فروشی بلیت هواپیما را نیز مطالعه نمایند.

منبع: ایسنا

منبع: تجارت نیوز

به "انجام پرواز فوق العاده به لندن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انجام پرواز فوق العاده به لندن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید