بازگشت کاپیتان تیم ملی کاراته بانوان برای افتخارآفرینی در آسیا

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، کاپیتان تیم ملی یکی از بخت های مدال در بازی های آسیایی جاکارتا به شمار می رود؛ پگاه زنگنه ورزشکار کرمانشاهی که بعد از مسابقات جهانی 2014 آلمان به صورت کامل کاراته را کنار گذاشت و حتی تمرین هم نداشت از اوایل سال گذشته به عنوان مربی تیم ملی به اردوها بازگشت تا در مسابقات قهرمانی آسیا در قزاقستان تیم را همراهی کند.

بازگشت کاپیتان تیم ملی کاراته بانوان برای افتخارآفرینی در آسیا

اما از آنجا که دنبال بود تصمیم گرفت تا به دنیای قهرمانی برگردد و این بازگشت نشان از پشتکار ستودنی او دارد و حال برای کسب بهترین عملکرد در این بازی ها خیز برداشته است.

پگاه زنگنه کاپیتان تیم ملی کاراته بانوان در مصاحبه با وبلاگ بلاگ پو گفت: تمام کوشش خود را برای نمایش بهترین عمکلرد در بازی های آسیایی خواهم کرد.

وی با اشاره به اینکه نماینده وزن منفی 60 کیلوگرم در بازی های آسیایی است، گفت: ژاپن، ویتنام، چین و قزاقستان مهمترین رقبای من هستند که فیلم های بازی آنان را آنالیز نموده ام.

زنگنه با اشاره به اینکه در سطح آمادگی خوبی به سر می برم، اضافه نمود: امیدوارم در این هفته های آخر آمادگی بهتری کسب کنم و با پشت سر گذاشتن خستگی ها و سرحال تر در این مسابقات شرکت کنم.

کاپیتان تیم ملی کاراته بانوان با تاکید بر اینکه تمام کوششم را برای نمایش بهترین عمکلرد خواهم کرد، گفت: همیشه اردوهای تیم ملی از نظر دوری از خانواده و قرارگرفتن در شرایط دشوار، طاقت فرسا است، اما به امید رسیدن به هدف و شرایط دلخواه تمام بچه ها آن را تحمل می نمایند من هم از این قاعده مستثنی نیستم.

وی با اشاره به اینکه فدراسیون کاراته همیشه نهایت کوشش خود را انجام داده اضافه نمود: به نظرم هرچه بیشتر به ورزشکاران توجه نمایند نتیجه بهتری کسب می گردد زیرا با فراغ بال بهتری در مسابقات حاضر می شوند.

زنگنه گفت: امسال برای حضور در بازی های آسیایی امکانات خوبی در اختیار ورزشکاران نهاده شد که باید پاسخگوی این الطاف باشیم و امیدواریم نتایج این بازی ها بهتر از دوره های قبلی باشد.

وی اضافه نمود: از کسانی که برای من زحمت کشیدند از خانم مشیری مربی تیم که حامی ما بوده و خانواده ام که پا به پای من برای رسیدن به اهداف من در کوشش بودند تشکر می کنم.

منبع: mehrnews.com

به "بازگشت کاپیتان تیم ملی کاراته بانوان برای افتخارآفرینی در آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت کاپیتان تیم ملی کاراته بانوان برای افتخارآفرینی در آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید