کاراته

خبرنگاران 72 رویداد ورزشی سال گذشته در قشم برگزار گردید

قشم- خبرنگاران- سرپرست مدیریت ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم گفت: سال گذشته 72 برنامه و رویداد ورزشی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در این منطقه اجرا شد.

20 اردیبهشت 1400

رد پاى پدر خوانده و سر دسته جریان نفاق کاراته در دفتر یک مسئول ورزشی، ما برگردیم دو طلا در المپیک کسب مى کنیم!

پدر خوانده و جریان حامى اش در کاراته دنبال آن هستند که از نمد طلاى المپیک براى خود کلاه ببافند غافل از آنکه دستشان خیلى وقت است که براى آگاهان به امور ورزش رو شده است.

16 آبان 1398

استان سمنان 25مدال از مسابقات بین المللی کاراته کسب کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان سمنان، سید مجتبی متولیان با بیان اینکه رقابت های بین المللی کاراته به مدت چهار روز در سالن افراسیابی مجموعه ورزشی شیرودی تهران با حضور 11 تیم خارجی برگزار گردید، تاکید نمود: ورزشکاران استان...

19 اردیبهشت 1398

حذف 6 کاراته کای ایران از تاتامی برلین، مهدی زاده در انتظار برنز

در خاتمه نخستین روز رقابت های لیگ جهانی کاراته وان برلین(مرحله ششم)، 6 کاراته کای ایران از دور رقابت ها کنار رفتند و تنها امیر مهدی زاده برای کسب مدال برنز به روی تاتامی خواهد رفت.

11 دی 1397

بازگشت کاپیتان تیم ملی کاراته بانوان برای افتخارآفرینی در آسیا

به گزارش خبرنگاران، کاپیتان تیم ملی یکی از بخت های مدال در بازی های آسیایی جاکارتا به شمار می رود؛ پگاه زنگنه ورزشکار کرمانشاهی که بعد از مسابقات جهانی 2014 آلمان به صورت کامل کاراته را کنار گذاشت و حتی تمرین هم نداشت از اوایل سال گذشته به عنوان مربی تیم...

4 شهریور 1397