تاج به دادستانی رفت، فتاحی به کمیته اخلاق

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال با حضور در دادستانی کل کشور، توضیحات خود درباره اتفاقات دیدار پرسولیس و داماش گیلان در فینال جام حذفی باشگاه های ایران را ارائه کرد.

تاج به دادستانی رفت، فتاحی به کمیته اخلاق

دیدار پرسپولیس و داماش گیلان و حواشی اش را همه فوتبالدوستان و اهالی فوتبال به خاطر خواهند سپرد.مسابقه ای که غیر از تاخیر دو ساعت و نیمه در آغاز آن کلی حاشیه و اتفاق ناخوشایند داشت.

همان شب مرتضی تورک رئیس کمیته اخلاق از محرومیت سعید فتاحی مسئول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ از فعالیت های فوتبالی تا اطلاع ثانوی و احضار حیدر بهاروند رئیس کمیته اخلاق و عبدالکاظم طالقانی رئیس هیأت فوتبال خوزستان اطلاع داد و علت این تصمیم را بی کفایتی این افراد در برگزاری دیدار فینال خواند.

فردای آن شب یعنی 13 خرداد، تورک از تشکیل کارگروه آنالیز حواشی فینال جام حذفی اطلاع داد و گفت: پس از اتفاقات اتفاق افتاده در دیدار پرسپولیس و داماش، پرونده ای در کمیته اخلاق در این ارتباط تشکیل شد و از طرف فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش و دادستانی کل کشور به اهواز عزیمت و جلساتی را با مسئولان ارشد برگزار کردیم.

همان طور که رئیس کمیته اخلاق نیز قبلاً اشاره نموده، یکی از نهادهایی که به موضوع حواشی دیدار فینال جام حذفی ورود نموده، دادستانی کل کشور است.به همین دلیل، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، از سوی معاونت سیاسی و امنیتی دادستانی برای ارائه توضیحات فراخوانده شده و روز سه شنب) نیز در دادستانی کل حشور یافته و توضیحات خود را ارائه نموده است.

سعید فتاحی مسئول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ هم روز دوشنبه هفته جاری (19 خرداد) در کمیته اخلاق حضور یافته و توضیحات خود را ارائه نموده است و کمیته اخلاق به او سه روز مهلت داده لایحه دفاعی خود را ارائه کند.

حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ، عبدالکاظم طالقانی رئیس هیأت فوتبال خوزستان و محمد الطافی مدیرعامل داماش هم برای روز دوشنبه هفته آینده (27 خرداد) به کمیته اخلاق احضار شدند.البته ظاهرا بهاروند و طالقانی قبل تر به کمیته اخلاق دعوت شده بودند اما از حو در این کمیته سرباز زده بودند.

3-300

منبع: ایران ورزشی

به "تاج به دادستانی رفت، فتاحی به کمیته اخلاق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاج به دادستانی رفت، فتاحی به کمیته اخلاق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید