تست شتاب 2022 تویوتا لندکروزر V 6 توئین توربو گرفته شد

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، شاسی بلند تویوتا لندکروزر در تست شتاب کوتاه برای نشان دادن قابلیت های عملکردی 3.5 لیتری V 6 توئین توربو، به خوبی عمل نموده است.

تست شتاب 2022 تویوتا لندکروزر V 6 توئین توربو گرفته شد

به گزارش خبرنگار ، تویوتا چند هفته پیش از لندکروزر کاملاً تازه خود رونمایی کرد و از آن موقع تا به امروز چیز زیادی در خصوص LC300 نشنیده ایم. خوشبختانه، طبق اطلاعاتی که بدست آمده، نشان می دهد که SUV کاملاً عظیم در یک تست شتاب کوتاه برای نشان دادن قابلیت های عملکردی 3.5 لیتری V6 توئین توربو، به خوبی عمل نموده است. این پیشرانه جایگزین پیشرانه V8، با 5.7 لیتر تنفس طبیعی شده که باعث ایجاد قدرت بیشتر و بهبود مصرف سوخت می گردد.

لندکروزر تازه با داشتن مزیت نزدیک به 30 اسب بخار و 80 پوند فوت (108 نیوتن متر) که به وسیله جفت توربوشارژر تأیید می گردد، می تواند در تست شتاب سر بلند باشد. با در نظر گرفتن مقدار و وزن شاسی بلند، سرعت شتاب با سرعت 100 کیلومتر در ساعت در حدود هفت ثانیه خیلی بی نظیر نیست؛ تویوتا برای این زمان 6.7 ثانیه بیان نموده است که به نظر رقمی کاملاً واقع بینانه است.

ناگفته نماند که تازهترین لندکروزر عمدتا برای عملکرد درون جاده ای ساخته نشده است، اگرچه اکنون تنها یک سطح GR Sport وجود دارد. موتور نوسازی شده (که می تواند در Tundra 2022 هم نصب گردد) با یک گیربکس ده سرعته اتوماتیک کار می نماید. یک علت مهم دیگر که LC300 دارای چنین شتابی پر جنب و جوش است که مربوط به زیربنای اصلاح شده و در نتیجه کاهش وزن شدید 441 پوند (200 کیلوگرم) است.

اگرچه احتمالاً این موتور اساساً برای پیکاپ ها در نظر گرفته می گردد، اما جلوی تصورات ما را نمی گیرد چرا که تصورات اینگونه است که یک ماشین اسپرت با قدرت فراوری 409 اسب بخار (305 کیلووات) و 479 پوند فوت (650 نیوتن متر) گشتاور فراوری گردد.

اما منطق به ما می گوید که از این پیشرانه کاملاً تازه، شاهد تعداد اندازه بیشتری از این پیشرانه در مدل های آینده خواهیم بود. بسته به بازار، LC300 بعلاوه با یک موتور تنفس طبیعی V6 متصل به یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک در دسترس خواهد بود. یک توربودیزل توئین توربو V6، با 3.3 لیتر با قدرت 305 اسب بخار (227 کیلووات) و 516 پوند فوت (700 نیوتن متر) هم به بازار عرضه می گردد و با توجه به گشتاور کم فشار قابل توجه آن، مناسب ترین موتور است.

در حالی که تویوتا اصرار دارد لندکروزر به ایالات متحده نخواهد آمد، اما بسیاری معتقدند که LC300 به اسم نسل بعدی لکسوس LX به استان حمله خواهد نمود. SUV لوکس کمی طولانی تر از نسل قبلی است و باید در سال 2022 عرضه گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تست شتاب 2022 تویوتا لندکروزر V 6 توئین توربو گرفته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تست شتاب 2022 تویوتا لندکروزر V 6 توئین توربو گرفته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید